حضور جهادگران فرهنگی روایت فتح در مناطق سیل‌زده گلستان

جهادگران فرهنگی روایت فتح با حضور در مناطق سیل زده استان گلستان به ثبت وقایع و مستندسازی اقدامات انجام شده و شرایط و وضع موجود پرداختند.
کد خبر: ۳۳۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ - 31March 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، امین صافی زاده مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح با اشاره به حضور جهادگران فرهنگی روایت فتح در مناطق سیل زده گلستان، اظهار داشت: به دلیل بحران پیچیده و مشکلات عدیده‌ای که دراستان گلستان و بر اثر سیل و بارندگی شدید ایجاد شد، تصمیم بر این شد که گروهی به نمایندگی از روایت فتح و با هدف خدمت به آسیب دیدگان راهی این مناطق شوند. براین اساس یک گروه متشکل از ۲ عکاس ۲ فیلمبردار و یک نفر متصدی امور فضای مجازی و یک مدیر تولید از طرف روایت فتح به منطقه اعزام شدند تا در بطن حادثه به ثبت وقایع و مستندسازی حادثه اقدام نمایند.

صافی زاده افزود: بنا به گزارش‌های دریافتی کلیه ظرفیت و توان گروه‌های جهادی، نیرو‌های بسیجی و سپاه و ارتش و هلال احمر درحال خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند و به صورت خودجوش نیز شاهد حضور جمعی از مدافعان حرم، طلاب و حتی دانش‌آموزان دبیرستانی نیز هستیم.

وی فعالیت‌های بسیج، ارتش، سپاه و هلال احمر را ستودنی توصیف کرد و گفت: بنیاد فرهنگی روایت فتح بااعزام این گروه دربطن و محل حادثه روایت متفاوتی را از حضور نیرو‌های ارزشی و بسیجی درقالب خدمت به مردم عزیز کشورمان را ارائه خواهد داد که انشاالله درآینده‌ای نزدیک شاهد انعکاس این موضوع از طریق رسانه ملی خواهیم بود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها