رژیم صهیونیستی طرح گسترش شهرک‌سازی را تا قبل از انتخابات تصویب می‌کند

رژیم صهیونیستی قصد دارد به منظور گسترش شهرک سازی‌ها در کرانه باختری، طرح ساخت 1427 واحد مسکونی را تا قبل از انتخابات زودهنگام پارلمانی، به تصویب برساند.
کد خبر: ۳۳۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ - 31March 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، اداره مدنی ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد این هفته پروژه ساخت یک هزار و 427 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری و پس از آن سه هزار و 500 واحد دیگر را تصویب کند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص، تصویب پروژه ساخت واحد‌های مسکونی جدید یک هفته مانده به برگزاری انتخابات کنست در نهم آوریل آتی صورت می‌گیرد.

هاآرتص افزود: در این دوره بحث در مورد تشدید ساخت و ساز و شهرک سازی هاست، چون بیشتر ساختمان‌هایی که مورد تایید قرار گرفتند خارج از مناطق اشغالی 1948 هستند.

تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی‌ها در شرایطی است که نیکلای ملادینوف، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور خاورمیانه تاکید کرد که در ماه‌های اخیر بر اساس قطعنامه 2334 شورای امنیت شاهد رکورد منفی در توسعه شهرک سازی‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی بودند.

ملادینوف تاکید کرد که در این مدت اسرائیل قریب به 2 هزار و 200 واحد مسکونی ساخته است که حدود دو هزار واحد آن خارج از خط سبز (محدوده سرزمین‌های اشغالی 1948) در قدس اشغالی قرار دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار