سردار کرمی:

خدمت‌رسانی یگان‌های ویژه ناجا به مردم مناطق سیل‌زده/ نیروهای یگان ویژه آماده‌باش هستند

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از خدمت‌رسانی یگان‌های ویژه ناجا به مردم سیل‌زده در استان‌های شمالی و غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ - 03April 2019

خدمت‌رسانی یگان‌های ویژه ناجا به مردم مناطق سیل‌زده/ نیروهای یگان ویژه آماده‌باش هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسن کرمی درباره اقدامات انجام شده یگان‌های ویژه در مناطق سیل‌زده، اظهار داشت: از همان روزهای اولیه وقوع سیل در استان‌های شمالی، یگان ویژه نیروی انتظامی تعدادی از نیروهای این یگان را برای امدادرسانی به مردم در مناطق سیل‌زده و تامین امنیت اعزام کرد.

وی ادامه داد: نیروهای یگان ویژه در آق‌قلا و گمیشان در طول شبانه‌روز در حال امدادرسانی و گشت‌زنی هستند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: یگان ویژه همچنین از تهران تجهیزات مهندسی همچون دستگاه‌های مکنده آب، بیل مکانیکی و ... به استان گلستان ارسال کرده است.

سردار کرمی افزود: همچنین این یگان یک نانوایی سیار (با روزانه 6 کیسه آرد نان لواش) در میدان مرکزی شهر آق‌قلا راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه از استان خراسان رضوی یک گردان به مناطق سیل‌زده اعزام شد، گفت: همچنین از استان فارس 32 اکیپ با دستور فرمانده یگان ویژه استان برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده و تامین امنیت پارکینگ‌هایی که خودروهای آسیب‌دیده ناشی از سیل در آن‌ها نگهداری می‌شود،‌ اعزام شدند.

سردار کرمی عنوان کرد: پس از وقوع سیل، سرنشینان خودروی یکی از هموطنان در سیلاب گرفتار شد که نیروهای یگان ویژه با شجاعت کامل و از خودگذشتگی خود را به داخل سیلاب انداختند و با تلاش بسیار کودک 6 ساله این خانواده را از خودرو خارج کردند.

وی ادامه داد: نیروی یگان ویژه پس از نجات کودک نیمه‌جان به یاری پدر و مادر در حال غرق کودک رفتند و جان آنان را نیز نجات دادند، پس از احیای جان کودک در بهداری ناجا، وی و خانواده‌اش برای انجام اقدامات و مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان‌های ویژه استان لرستان، مرکزی و خوزستان نیز وارد عمل شده‌اند و در حال امدادرسانی، مردم‌یاری و تامین امنیت در منطقه هستند؛ البته یگان ویژه استان خوزستان اکنون در حال آماده‌باش است.

سردار کرمی گفت: در حال حاضر تمامی نیروهای یگان ویژه برای امدادرسانی به سیل‌زدگان در حال آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها