سردار علیپور خبر داد؛

اعلام آمادگی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برای کمک به هموطنان سیل‌زده

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: پرسنل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز با افتخار و بر حسب وظیفه اعلام کرده‌اند که کمک‌های مادی و معنوی خود را برای کمک به سیل‌زدگان خوزستانی گسیل خواهند داشت.
کد خبر: ۳۴۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴ - 06April 2019

اعلام آمادگی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برای کمک به هموطنان سیل زده

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اولین جلسه سال جدید اظهار داشت: در شرایطی سال جدید را آغاز می کنیم که بسیاری از مردم غیور خوزستان و هموطنان مان دچار سیلاب شده اند.

وی افزود: شاید برای نسل جوان ما این پدیده یک اتفاق ناگوار و شاید ترسناک و دلهره آور باشد اما نسل جوان ولی غیرتمند ما بدانند که جوانان این مملکت هشت سال تمام، شرایط بحرانی و بسیار بدتر از این سیلاب را در دوران دفاع مقدس پشت سر گذاشتند و روسفید بیرون آمدند.

سردار علیپور گفت: همانگونه که در زمان جنگ، ملت غیور ایران از زن و مرد و پیر و جوان با توسل به قرب الهی و چنگ زدن به ریسمان اتحاد و همدلی و پیروی از فرامین بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب توانستند با دست خالی بر ارتش رژیم بعث و هم پیمانانش پیروز شوند و از کیان اسلام و انقلاب پاسداری کنند امروز نیز نسل پویا و بسیجی ما می توانند مقتدر تر از گذشته بر سیلاب ها و تهدیدهای طبیعی و انسانی فائق شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: بنا به اوامر مقام معظم رهبری، دستورات سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و ابلاغیه های سردار کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مبنی بر آمادگی نیروهای مختلف برای امداد رسانی به سیل زدگان، این اداره کل آمادگی دارد تا از ظرفیت مراکز فرهنگی دفاع مقدس، ارتباطات نظامی و مراکز یادمانی دفاع مقدس استان برای اسکان و میزبانی از سیل زدگان بهره برده تا بلکه قدمی در راه امنیت و آسایش شهروندان و هموطنان آسیب دیده برداشته شود.

وی در پایان گفت: پرسنل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان نیز با افتخار و بر حسب وظیفه اعلام کرده اند که کمک های مادی و معنوی خود را برای کمک به سیل زدگان خوزستانی گسیل خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها