نماینده مردم شوش در نطق میان دستور:

ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده در کشور تشکیل شود

سیدراضی نوری خواستار تشکیل ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده در کشور شد.
کد خبر: ۳۴۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ - 07April 2019

تشکیل ستاد بازسازی مناطق سیل‌زدهبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، سید راضی نوری نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸فروردین‌) خانه ملت در نطق میان دستور خود با اشاره به سیلاب‌های اخیر در کشور اظهار داشت: در زمان جنگ، ملت ایران به سراغ مردم خوزستان آمدند و به ما کمک کردند، امروز نیز انتظار داریم ملت ایران به کمک مردم خوزستان بیایند.

وی وضعیت مردم سیل‌زده استان خوزستان را بسیار نامساعد توصیف کرد و افزود: این مردم با تخلیه روستاها و شهرهای خود، زندگی عادی را از دست داده و دچار مشکلات زیادی شده‌اند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، کاهش مشکلات استان خوزستان و رفع دغدغه‎های مردم سیل زده را مستلزم عزم جدی دولت و مجلس دانست و گفت: اگر رهاسازی آب مدیریت می‌شد و اعتباراتی که امروز به حل مشکلات اختصاص داده شده، به لایروبی رودخانه‌ها و تکمیل پروژه‌های سدهای بالادستی اختصاص می‌یافت، امروز شاهد این مشکلات نبودیم.

نوری با بیان اینکه اگر کمپ‌های ثابت و موقت ساخته می‌شد، امروز شاهد آوارگی مردم نبودیم، افزود: سپاه پاسداران، هلال‌احمر و بسیج، دلاور مردانه به داد مردم رسیدند و مردم هم پای کار آمدند. انتظار داریم تمام امکانات‏‬ کشور برای حل مشکلات مردم خوزستان بسیج شوند.

نماینده مردم شهرستان شوش در پایان با تاکید بر تلاش همه جانبه برای کاهش مشکلات مردم سیل‌زده خواستار تشکیل ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار