آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی:

حضور طلبه‌ها در مناطق سیل‌زده بسیار ضروری و ارزشمند است

یکی از مراجع تقلید شعیان گفت: حضور طلبه‌ها را در منطقه دیدم. این حضور بسیار ضروری و ارزشمند است ولی نیاز به حضور بیشتر و پررنگ‌تر دارد. حضور طلاب و فضلای گرامی سبب دلگرمی و مساعدت بیش از پیش مردم خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ - 07April 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اعضای ستاد مردمی کمک‌رسانی استان قم به سیل‌زدگان به منظور ارائه گزارش عملکرد گروه‌های جهادی خدمت‌رسان به مردم سیل‌زده، به دیدار 2 تن از مراجع تقلید در قم رفتند.

این دیدارها دیروز (شنبه 17 فروردین ماه) در بیت مراجع صورت گرفت و مراجع عالی قدر پس از گزارش اعضای ستاد مردمی به ایراد فرمایشات پرداختند.

حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی دامت برکاته در این دیدار اظهار داشت: من اگر می‌توانستم خودم در صحنه برای کمک‌رسانی به سیل زدگان حاضر می‌شدم. وضعیت خیلی سخت است. هر چه کوتاهی شود برای ما ننگ و عیب است.

وی گفت: مسئولان، حوزه های علمیه، مردم و کشور همه برخیزند و هر آنچه می‌توانند در طبق اخلاص هدیه کنند.

حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی نیز در این دیدار اظهار داشت: حضور طلبه‌ها را در منطقه دیدم. این حضور بسیار ضروری و ارزشمند است ولی نیاز به حضور بیشتر و پررنگتر دارد. حضور طلاب و فضلای گرامی سبب دلگرمی و مساعدت بیش از پیش مردم خواهد شد.

وی در ادامه گفت: نگران درس و بحث هم نباشید. درس و بحث مهم است ولی امروز راه‌های دسترسی به درس‌ها فراوان است و قابل جبران خواهد بود. تلاش کنید حضور چند هزار نفری طلاب و روحانیون در منطقه را شاهد باشیم.

گروه‌های جهادی طلاب به صورت خودجوش و با سازماندهی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم پس از وقوع سیل به مناطق آسیب‌دیده شتافته و به ارائه خدمت به مردم آسیب‌دیده پرداخته‌اند. ستاد مردمی کمک‌رسانی استان قم به سیل زدگان به دبیری حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تشکیل شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها