نماینده مردم شهرستان ممسنی در نطق میان دستور:

بی‌توجهی وزات نیرو به مهار آب منجر به تشدید خسارات سیل اخیر شد

مسعود گودرزی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر جلساتی با مسوولان وزارت نیرو برای مدیریت و مهار آب داشتیم، گفت: بی‌توجهی وزات نیرو در زمینه مهار آب منجر به تشدید خسارات سیل اخیر شد.
کد خبر: ۳۴۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ - 07April 2019

بی‌توجهی وزات نیرو در زمینه مهار آب طی سالهای گذشته منجر به تشدید خسارات سیل اخیر شدبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‌پرس، مسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸فروردین‌) خانه ملت، با اشاره به وضعیت نامساعد مردم سیل‌زده شیراز اظهار داشت: سال گذشته همه ما از بی آبی و خشک سالی گلایه می‌کردیم که اگر این رویه ادامه یابد کشور با بحران‌های جدی روبه رو می‌شود اما امسال بارش شدیدی داشتیم و باید بگوئیم که باران بیاید مشکل داریم و اگر باران نیاید هم مشکل داریم.

گودرزی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر جلساتی با مسوولان وزارت نیرو برای مدیریت و مهار آب داشتیم، افزود: متاسفانه بی‌توجهی وزات نیرو در زمینه مهار آب منجر به تشدید خسارات سیل اخیر شد.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که دولت و مجلس باید هرچه سریعتر وضعیت مردم مناطق سیل زده را بهبود بخشند، تصریح کرد: در این سیل خسارت‌های زیادی به مردم وارد شده است که باید این خسارت‌ها جبران و پرداخت شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار