فرمانده قرارگاه ارشد ارتش خبر داد؛

خدمت‌رسانی 10 یگان و 11 هزار نیروی ارتش به سیل‌زدگان لرستان

امیر سرتیپ دوم «وجیه‌الله جمشیدی» گفت: 10 یگان عمده و 11 هزار نیروی کارآمد ارتش و توانمند در استان لرستان مشغول خدمات‌رسانی هستند.
کد خبر: ۳۴۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ - 07April 2019

خدمت‌رسانی 10 یگان و 11 هزار نیروی ارتش به سیل‌زدگان لرستانبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، امیر سرتیپ دوم «وجیه‌الله جمشیدی» فرمانده قرارگاه ارشد ارتش امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق سیل‌زده استان لرستان اظهار داشت: ارتش با توجه به وظیفه ذاتی خود برای همدلی، همگرایی، هم‌افزایی و کمک کردن به مردم در ساعات اولیه پس از سیلاب با حضور فرمانده نیروی زمینی در مناطق سیل‌زده لرستان حاضر شدند و بیش از 10 یگان عمده و 11 هزار نیروی کارآمد و توانمند در استان لرستان مشغول خدمات‌رسانی هستند.

وی افزود: بیش از 30 دستگاه تجهیزات سنگین مهندسی، خودروهای سنگین، نیمه سنگین و فوق سنگین به جهت جابه‌جایی تجهیزات مهندسی در مناطق سیل‌زده لرستان حضور دارند که بتوانند راه را برای ارسال کمک‌های اولیه باز کنند.

فرمانده قرارگاه ارشد ارتش با اشاره به اقدامات هوانیروز عنوان کرد: پس از سیلاب استان لرستان 13 دستگاه بالگرد در استان مشغول امدادرسانی‌های اولیه به مناطقی بوده که راه زمینی قطع است و با استفاده از بالگردها تجهیزات، نفرات، امکانات و جابه‌جایی بیماران در حال خدمت‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده هستند.

وی با اشاره به ساخت پل 7 تیر شهرستان پل‌دختر توسط گروه مهندسی ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: برای تسهیل در امدادرسانی و کمتر شدن بار ترافیکی شهر پل‌دختر ارتش با ساختاری پرسنلی و با تجربه که در شرایط سخت وارد کار می‌شوند در همین راستا گروه مهندسی بروجرد درزمانی کمتر از 30 ساعت پل 7 تیر که پل ارتباطی بر روی رودخانه کشکان با ظرفیت بیش از 80 تن ارسال کمک‌های اولیه و رفت‌ و آمدها در شهر عادی خواهد شد چرا که بار ترافیکی شهر مانع بسیار سختی در شهر است.

جمشیدی بابیان اینکه ارتش پای‌کار است گفت: با توجه به حجم سیلاب و قطع شدن راه ارتباطی روستاها در حال بررسی و انجام مطالعات است و پس از برآورد لازم اقدامات انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار