نجفی خوشرودی مطرح کرد؛

بررسی آخرین وضعیت فناوری هسته‌ای ایران یا حضور صالحی در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی گزارشی از اقدامات و برنامه‌های سازمان متبوعش ارائه کرد.
کد خبر: ۳۴۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ - 07April 2019

بررسی آخرین وضعیت فنآوری هسته‌ای ایران یا حضور صالحی در کمیسیون امنیت ملیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به جلسه عصر امروز این کمسیون اظهار داشت: نشست امروز با حضور علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور در سازمان انرژی اتمی برگزار و طی آن آخرین وضعیت فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در این نشست رئیس سازمان انرژی اتمی گزارشی از اقدامات و برنامه‌های سازمان متبوعش ارائه و تصریح کرد که چالش هسته‌ای غرب علیه جمهوری اسلامی ایران فرصت بی بدیلی برای صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران که نماد اقتدار محسوب می‌شود به شمار می‌رود و موجب شد صنعت هسته‌ای کشور در جایگاه طراحی قرار گرفته شود.

نجفی تصریح کرد: صالحی با اشاره به اینکه یکی از وظایف سازمان انرژی اتمی رصد پیشرفت فن آوری در حوزه هسته‌ای است، بخشی از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های کشور در صنعت هسته‌ای را بر شمرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: صالحی همچنین با انتقاد از برخی القائات در خصوص هزینه‌های سنگین فعالیت‌های هسته‌ای و ضمن رد آن به تبیین ارزش افزوده صنعت هسته‌ای کشور پرداخت و ادامه داد که حمایت مجلس از توسعه صنعت هسته‌ای، ضرورت تبیین دستاورد‌های صنعت هسته‌ای برای مردم، اهمیت نمادین روز ۲۰ فروردین به عنوان روز فناوری هسته‌ای که محرک فعالیت سازمان انرژی اتمی است و امسال نیز دستاورد‌های جدیدی در این روز رونمایی خواهد شد.

نجفی اظهار کرد: فعالیت‌های هسته‌ای برخی کشور‌های منطقه از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار