در پیامی؛

سرلشکر باقری انتصاب تولیت جدید آستان قدس را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام شیخ احمد مروی به تولیت آستان قدس رضوی را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۴۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ - 07April 2019

سرلشکر باقری انتصاب تولیت جدید آستان قدس را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام حاج شیخ احمد مروی (دامت برکاته) به تولیت آستان قدس رضوی با حکم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را تبریک گفت.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد مروی (دامت برکاته)

با سلام و تحیات؛

انتصاب جنابعالی به «تولیت آستان نورانی و مقدس رضوی» با حکم مبارک ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بیانگر شایستگی ها و حُسن اعتماد معظم له به صلاحیت های علمی و عملی و تقوا و امانتداری آن برادر عزیز است، را صمیمانه تبریک می گویم.

بی شک توفیق عظمی در راه یابی به مقام خدمتگزاری در آستان قدس رضوی و زائران و مجاوران حرم حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناه) و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع)، در کنار تجارب ارزنده و رهگشای آن روحانی ارجمند که پرورش یافته و متنعم از برکات آن دیار شریف به شمار می روید؛ پشتوانه ای ارزشمند در تحقق منظومه انتظارات و توصیه های امام المسلمین برای تولیت و پی ریزی کارهای نوین و ماندگار در این درگاه با کرامت، محسوب می شود.

موفقیت و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر و منصب نورانی، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و استمداد از انوار مقدسه ی آن مضجع نورانی و نصب العین قراردادن منویات و رهنمودهای حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه کبریایی طلب می کنم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار