مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع) در ۳۰۰ امامزاده مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع) در ۳۰۰ امامزاده این استان خبر داد.  
کد خبر: ۳۴۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ - 08April 2019

برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع) در ۳۰۰ امامزاده مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌‌الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار داشت: همه ائمه خیرخواه مردم بودند و خداوند برای اینکه انسان‌ها را هدایت کند پیشوا و رهبر برای آنان قرار داده است و ائمه طاهرین پیشوایان دین انسان‌ها هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: قرآن کریم پیامبر را به عنوان اسوه حسنه معرفی می‌کند و ائمه معصومین هم مانند پیامبر الگوی تمام‌نما برای بشریت بوده و هر کس از آنان دور باشند گمراه خواهند شد.

حیدری‌جناسمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن میلاد امام حسین (ع) تصریح کرد: جشن میلاد امام حسین (ع) در ۳۰۰ بقعه و امامزاده مازندران برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این جشن‌ها در شب و روز ولادت امام حسین (ع) برگزار می‌شود، گفت: جشن میلاد امام حسین (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعدد و جذابی در نظر گرفته شده تا این جشن با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود، بیان داشت: ایستگاه‌های صلواتی نیز در این روز به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها