نماینده ولی فقیه در بوشهر:

گام دوم انقلاب گام پیشرفت است

آیت‌الله «غلامعلی صفایی‌بوشهری» با اشاره به اینکه در گام اول انقلاب فضای علمی کشور توسعه یافته، گفت: گام دوم انقلاب گام پیشرفت است.
کد خبر: ۳۴۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 08April 2019

گام دوم انقلاب گام پیشرفت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی‌بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی موفقیت در سال جدید اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب دارای محتوای ویژه ای است.

وی با اشاره به اینکه برخی انقلاب های جهان در گام های اول تغییر ماهیت یا به صورت کلی از بین رفته‌اند گفت: 40 سال انقلاب اسلامی ایران با استقلال و ماهیت دینی و مذهبی مقاومت و ایستادگی کرد که این بزرگترین پیروزی بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این 40 سال کشور ایران با تمام اقسام جنگ‌ها از جمله جنگ سخت در هشت سال دفاع مقدس و جنگ نرم در تهاجمات فرهنگی مبارزه کرد.

صفایی‌بوشهری با اشاره به اینکه در گام اول انقلاب فضای علمی کشور توسعه یافته گفت: گام دوم انقلاب گام پیشرفت است.

امام جمعه شهر بوشهر افزود: کشور ایران قبل از انقلاب دچار بحران حاکمیتی بود اما در حال حاضر نظام اداری کشور دست مردم است.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران در نظام نظم حاکمیتی جهان شریک بوده‌ است ابراز داشت: ما در مملکتی هستیم که مردم نهاد است که باید با نظم نوین کشور مدیریت شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر اینکه شهدا جان دادند که درایران در مسیر در خور بین‌الملل با حسن مدیریت حضور پیدا کند.

صفایی‌بوشهری سیستم مدیریت استراتژیک را بهترین مدیریت بحران خواند که جلوتر از زمان خود فکر می کند و افزود: در حوزه تعیین رشد مدیریت مدیرانی موفق هستند که برنامه ریزی و راهبرد داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه در کشور نیاز به تقابل دانش بنیان برای ۵۰ سال آینده است بیان داشت: باید در کشور تحولی در عرصه مدیریت انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار