«غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضائیه شد

رئیس قوه قضائیه در جلسه مسئولان عالی قضایی، «غلامحسین اسماعیلی» رئیس کل دادگستری استان تهران را به عنوان سخنگوی قوه قضائیه معرفی کرد.
کد خبر: ۳۴۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ - 08April 2019

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه‌قضائیه شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه در جلسه مسئولان عالی قضایی اظهار داشت: با توجه به درخواست آقای اژه‌ای مبنی بر واگذاری جایگاه سخنگویی قوه قضائیه، ضمن تقدیر از تلاش‌های ایشان در سمت سخنگویی، آقای اسماعیلی که از قضات شریف و مدیران دلسوز و تلاشگر دستگاه قضایی هستند، به عنوان سخنگوی قوه قضائیه این مسئولیت مهم را بر عهده خواهند داشت.

وی در این جلسه با اشاره به درخواست حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای مبنی بر واگذاری سمت سخنگویی دستگاه قضایی، با توجه به مأموریت‌های جدید وی افزود: جهاد و اجتهاد آقای محسنی اژه‌ای بر هیچ‌کس در قوه قضائیه پوشیده نیست و حضور ایشان در دستگاه قضایی همواره مغتنم و موثر بوده است.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جدید قوه قضائیه علاوه بر ریاست کل دادگستری استان تهران، سمت‌هایی ازجمله ریاست سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و همچنین دادستانی مشهد را در کارنامه خود دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای نیز همچنان به عنوان معاون اول قوه قضائیه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار