رئیس دیوان عدالت اداری:

قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی نشان‌دهنده استیصال آمریکاست

«حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی» گفت: قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی آمریکا نشان‌دهنده استیصال این کشور در منطقه است.
کد خبر: ۳۴۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ - 10April 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کاظم بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور نخستین نشست هیات عمومی در سال 98 با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی اظهار داشت: این اقدام با سالگرد قطع رابطه آمریکا با ایران در بیستم فروردین 59 و نیز با روز پاسدار همزمان شده است.

وی افزود: رژیم فاسد و جنایتکار آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده است. این تصمیمِ نابخردانه، فاقد ارزش و مبنای حقوقی است و ناشی از استیصال و درماندگی رژیم آمریکاست.

رئیس دیوان عدالت اداری افزود: آمریکا که ادعای ابرقدرتی دارد به این امید بوده است که بتواند بر خاورمیانه و کشور‌های منطقه استیلا داشته باشد؛ اما با همه هزینه‌های سنگینی که کرده، حتی از اینکه جای پایی در منطقه داشته باشد، مایوس است و باید دیر یا زود منطقه را ترک کند؛ کما اینکه نشانه‌های این امر از هم اکنون ظاهر شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی تصریح کرد: آمریکا در تمام دنیا همیشه حامی رژیم‌های فاسد و غیرمردمی بوده و در نقاط مختلف از تروریست‌ها حمایت کرده است. آن‌ها به اقرار خودشان داعش را در منطقه ایجاد کردند تا به اصطلاح، خاورمیانه جدیدی ایجاد کنند؛ حال آنکه با مجاهدت و مقاومت مردم منطقه و با اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شکست مواجه شدند و به همین دلیل علیه سپاه اقدام کردند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی، مقابله به مثل در این مورد را حق قانونی خود می‌داند و در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، ذره‌ای از مواضع اصولی خود کوتاه نخواهد آمد و انشاءالله طومار جنایتکاران تاریخ پیچیده خواهد شد.

رئیس دیوان عدالت اداری سپس به حادثه سیل اخیر در کشور اشاره کرد و با تمجید از یکپارچگی مردم در کمک به سیل‌زدگان این حرکت را نشان‌دهنده بلوغ فکری مردم ایران دانست.

گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی در ابتدای سخنان خود به فضائل ماه‌های شعبان و رمضان اشاره کرد و اعیاد ماه شعبان را به اعضای هیات عمومی دیوان عدالت اداری تبریک گفت.

وی سپس با ذکر حدیثی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) معرفت خدا را با مبنای آفرینش ذکر کرد و پرستش ذات الهی را در استمرار این معرفت تشریح نمود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار