معاون هماهنگ کننده لشکر ۳۱ عاشورا:

تا زمان حل مشکلات سیل‌زدگان لرستان در منطقه می‌مانیم

سرهنگ پاسدار عبدالله شادی گفت: حمایت مردم آذربایجان طوری است که ما تا زمانی که مشکلات مردم سیل‌زده لرستان حل شود در منطقه خواهیم ماند.
کد خبر: ۳۴۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ - 11April 2019

تا زمان حل مشکلات سیل‌زدگان لرستان در منطقه می‌مانیمبه گزارش دفاع‌پرس آذربایجان‌ شرقی، سرهنگ پاسدار «عبدالله شادی» معاون هماهنگ کننده لشکر ۳۱ عاشورا در گفت‌وگو زنده با شبکه افلاک لرستان، اظهار داشت: اولین گروه‌های مردمی و بسجیان استان در روزهای ابتدایی سیل وارد شهرستان پلدختر شدند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۳۰ نفر از نیروهای مردمی و بسیجی از استان آذربایجان‌‌ شرقی وارد استان لرستان و شهرهای پلدختر و معمولان شده‌‌اند و نیروهای بسیجی دیگر هم‌اکنون آماده اعزام به این مناطق هستند.

معاون هماهنگ کننده لشکر ۳۱ عاشورا خاطرنشان کرد: بسیجیان سپاه استان با تقسیم کار انجام شده در مناطق سیل زده مسئولیت انبارداری، تقسیم وسایل و توزیع اقلام غیر نقدی مردمی ارسالی به سپاه را در لرستان برعهده گرفته‌اند.

این مسئول بیان داشت: حمایت مردم آذربایجان طوری است که ما تا زمانی که مشکلات مردم سیل زده حل شود در منطقه خواهیم ماند.

سرهنگ شادی با تاکید بر اینکه برخی از تدابیر سپاه عاشورا با همت مردم آذربایجان موجب حل مشکلات سیل زدگان خواهد شد، تصریح کرد: تیم‌های قالیشویی و تیم فنی تعمیرات وسایل برقی از جمله تدابیر سپاه عاشورا برای حل مشکلات مردم سیل زده که از امروز در شهرستان پلدختر مستقر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار