امام جمعه گناوه عنوان کرد؛

سپاه از جنس مردم است

حجت‌الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه میادین مقابله با دشمن در داخل و خارج و هم در مقابله سیاسی با دشمن در خط مقدم است لذا می‌بینیم که در آستانه روز پاسدار دشمنان ملت بزرگوار ایران اسلامی و نیروهای کشور، سپاهی را که از جنس مردم و حاضر در همه میادین و یادگار امام راحل است در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد.
کد خبر: ۳۴۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ - 12April 2019

سپاه از جنس مردم است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در خطبه‌های این هفته نماز با اشاره به دیدار رهبری با جمعی از پاسداران و خانواده‌های آنها اظهار داشت: حرص و کینه و عداوت آمریکا نسبت به نیروی برخواسته از متن مردم و سبز قامتان حریم ولایت ناشی از حضور سپاه در خط مقدم مواجهه با دشمنان در میادین مختلف و دفاع از کشور و انقلاب است.

وی گفت: در هر زمان و مکانی که این سبز قامتان احساس کنند که به وجود آنها نیاز است حضور یافته و جان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه میادین مقابله با دشمن در داخل و خارج و هم در مقابله سیاسی با دشمن در خط مقدم است لذا می‌بینیم که در آستانه روز پاسدار دشمنان ملت بزرگوار ایران اسلامی و نیروهای کشور، سپاهی را که از جنس مردم و حاضر در همه میادین و یادگار امام راحل است در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد.

وی گفت: دشمنی با سپاه و برنامه قرار دادن سپاه در لیست تروریستی همواره در برنامه رؤسای مختلف جمهوری آمریکا قرار داشته ولی از ترس عملاً این کار را انجام ندادند ولی رئیس جمهور جدید آمریکا این کار را انجام داد.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری دشمنان با اینگونه اعمال به دنبال آن هستند تا مردم را نسبت به سپاه بدبین کنند و برای دل خوشی صهیونیست‌ها این کارها را انجام می‌دهند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: آمریکا در سال‌های اخیر صدمات و شکست‌های فراوانی از سوی ارتش، بسیج و سپاه و ملت ایران متحمل شده است و در عرصه‌های مختلف شکست خورده است.

وی اضافه کرد: حضور تأثیرگذار سپاه پاسداران در داخل و خارج از کشور باعث شکست انواع فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان شده است.

رکنی حسینی اظهار داشت: عبور از تحریم‌ها، تأمین امنیت داخلی با اقتدار، حذف تجزیه کشورهایی مانند عراق، سوریه و شکست مفتضحانه تروریست‌ها همه با حضور سپاه و مدافعان حرم میسر شده و تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

وی گفت: امروز که دشمن در همه عرصه‌ها و میادین با شکست مفتضحانه مواجهه شده است سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار