عواید فروش روز افتتاحیه برای سیل‌زدگان؛

فروشگاه «کتاب اسم» با حضور اهالی فرهنگ و ادب افتتاح شد

فروشگاه «کتاب اسم» با حضور اهالی فرهنگ و ادب افتتاح و عواید فروش روز افتتاحیه برای سیل‌زدگان اختصاص داده شد.
کد خبر: ۳۴۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ - 13April 2019

فروشگاه «کتاب اسم» با حضور اهالی فرهنگ و ادب افتتاح شد/ عواید فروش روز افتتاحیه برای سیل‌زدگانبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم افتتاح فروشگاه شماره ۲ نشر اسم با حضور اهالی فرهنگ و ادب برگزار شد تا علاوه بر دید و بازدید، چراغ فروشگاه اسم روشن شود و عواید فروش افتتاحیه به سیل‌زادگان اختصاص داده شد.

در این مراسم چهره‌های نام آشنای عرصه کتاب و نشر از‌جمله نیکنام‌حسین‌پور، مدیر‌عامل موسسه خانه کتاب، حجت‌الاسلام محمد‌رضا زائری از اعضای هیات مدیره این موسسه و نادر قدیانی، فرهاد تیمورزاده، نفیسه مرشد زاده، مهدی بوشهریان، امید مهدی نژاد و محمد حسین بدری حضور داشتند.

از میان نویسندگان هم محمد حنیف، مجید قیصری، دانیال حقیقی، میر‌شمس‌الدین فلاح هاشمی، حسام الدین مطهری، آراز بارسقیان، غلامحسین دولت‌آبادی، محمدرضا شکاری، علی عرب زاده و مسعود امیر‌خانی، فاطمه سلیمانی و بسیاری دیگر از نویسندگان و مترجمان برای میهمانی و مراسم افتتاح فروشگاه کتاب اسم آمدند.

بخش اول این مراسم به دید و بازدید اهالی فرهنگ و دوستداران فرهنگ و ادبیات و گرفتن عکس‌های یادگاری گذشت و سعید مکرمی مدیر مسئول نشر اسم در سخنانی کوتاه به شرایط راه اندازی فروشگاه جدید و سختی‌های اداره یک مجموعه فرهنگی پرداخت و گفت: دومین کتابفروشی مجموعه اسم بعد از هفت سال کسب تجربه در حوزه کتاب افتتاح شده است.

وی افزود: در شرایط سخت اقتصادی اولین کالایی که از سبد خانوار حذف می‌شود کتاب است و این، کار را برای ما مشکل‌تر کرده است.

مدیر مسئول نشر اسم در ادامه به سختی‌های ساخت تجهیز یک کتاب فروشی پرداخت و گفت: افتتاح دومین کتاب‌فروشی نشر اسم نتیجه همکاری بیش از ۳۰ نفر از نیرو‌های این مجموعه است که از چند ماه قبل به فعالیت مشغولند؛ و معتقدم سرپا ماندن کتاب‌فروشی قائم به فرد نیست.

مکرمی در پایان ابراز امیدواری کرد که دورهمی‌ها و دید و بازدید‌های نشر اسم تبدیل به یک رویداد ثابت شود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمد رضا زائری در سخنان کوتاهی ضمن تبریک افتتاح این فروشگاه به بیان حدیثی از امام سجاد (ع) پرداخت و همزمانی این افتتاح با میلاد امام چهارم را مایه خیر و برکت دانست.

در بخش دوم این مراسم میهمانان به فروشگاه اسم دعوت شدند و با حضور خانواده فرهنگ و ادب و دوستداران حوزه فرهنگ چراغ فروشگاه کتاب اسم روشن شد.

هدیه فروشگاه کتاب اسم در روز افتتاحیه تخفیف ۱۰ درصدی همه محصولات به خریدارانش بود و عواید این فروش به سیل زدگان جنوب و شمال کشور تقدیم شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها