نماینده سابق مردم مسجدسلیمان:

تهدید سپاه، تهدید تمام ایران است

اسماعیل جلیلی با تأکید بر اینکه تهدید هر کدام از نهاد‌های قانونی کشور، به‌ویژه سپاه تهدید کل ایران است، گفت: دشمن به اشتباه تصور می‌کرد که با تهدید بخش نظامی می‌تواند در ایران انشقاق ایجاد کند.
کد خبر: ۳۴۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ - 16April 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس نهم در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به قرار دادن نام سپاه پاسداران از سوی دولت آمریکا در فهرست سازمان‌های تروریستی اظهار داشت: استکبار جهانی با این اقدام انسجام داخلی ما را مورد تهدید قرار داده است.

وی با تأکید بر اینکه تهدید هر کدام از نهاد‌های قانونی کشور، به‌ویژه سپاه تهدید کل ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن به اشتباه تصور می‌کرد که با تهدید بخش نظامی می‌تواند در ایران انشقاق ایجاد کند در حالی که حمایت همه گروه‌ها و طیف‌ها و دولت و مجلس از سپاه نشان داد که دغدغه دولت و ملت حفظ انسجام ملی است.

جلیلی گفت: واکنش‌ها به اقدام آمریکا نشان داد که همه طیف‌ها و سلایق و آحاد مردم در موقعیتی که مورد تهدید قرار گیرند همه در کنار هم می‌ایستند.

وی با اشاره به اینکه اقدام رئیس جمهور آمریکا به منظور خوش خدمتی به صهیونیست‌ها و جبران دلار‌های نفتی بعضی حکومت‌های مرتجع منطقه است، عنوان کرد: این اقدام زبونانه حکایت از ناتوانی شیطان بزرگ در مقابله رودررو با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتقام از این نهاد مقدس به خاطر شکست همه توطئه‌های شیطانی در داخل و خارج از کشور علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ادوار خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بر هیچکس پوشیده نیست که سپاه در مبارزه‌ای نفس‌گیر با تروریست‌های دست‌پرورده آمریکا چه نقش ماندگاری داشت و همچنین در برخورد با فتنه، فتنه‌گران، منافقان و مفسدان کوتاه نیامد و امروز نیز در حال جهادی بزرگ برای کمک به سیل‌زدگان چند استان است.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس نهم اظهار داشت: سپاه در جان و دل ملت ایران جا دارد و این‌گونه اقدامات مذبوحانه، نه در عزم و اراده سپاه و پاسداران و نه در عمق علاقه و محبت مردم، کمترین تاثیری نخواهد گذاشت و عزم و اراده آنان را در مبارزه فراگیر با استکبار و عواملش مستحکم‌تر خواهد ساخت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار