استاندار کرمان:

اطاعت از امام و رهبری از ویژگی‌های بارز ارتش است

«محمدجواد فدایی» گفت: ارتش همواره برای دفاع از کشور در صحنه حضور داشته و در مسیر دفاع از استقلال و در دوران هشت سال دفاع مقدس فداکاری کرده است.
کد خبر: ۳۴۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 18April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «محمدجواد فدایی» استاندار کرمان به مناسبت روز ارتش و مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز ارتش همراهی با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که تا امروز با حضور درهمه‌ی صحنه‌ها، همراهی و فداکاری خود را در برابر ارزش های اسلامی نشان داده است.

فدای افزود: ارتش همواره برای دفاع از کشور در صحنه حضور داشته و در مسیر دفاع از استقلال و در دوران هشت سال دفاع مقدس فداکاری کرده است و اطاعت از امام و رهبری از دیگر ویژگی‌های بارز ارتش است که همواره در خط مقدم حضور داشته و اطاعت پذیر بوده است.

استاندار کرمان گفت: ویژگی بارز دیگر ارتش اقتدار ملی، اسلامیت، سلامت اقتصادی، آرامش ملت و ملت‌های منطقه است، که حضور دلاوران نیروی دریایی ارتش از خلیج فارس تا خلیج عدن و از دریای عمان تا مدیترانه از حضور وجانفشانی این عزیزان است.

فدایی به صلح طلب بودن  ارتش اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ما در سایه خودباوری و خوداتکایی بزرگترین نیروهای مقتدر مسلح در منطقه‌ هستند ‌و هدف این عزیزان صلح و دفاع از مظلومین است.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه ارتش ما نمونه یک ارتش مقتدر و صلح خواه در منطقه است‌ و با بسیج قهرمان در خط رهبری در پی ایجاد آرامش برای مردم خدمت می‌کند، افزود: هدف امیران و دلاوران ما یک چیز است و آن صلح و امنیت، اقتدار و دفاع از منافع ملی و مظلومان منطقه است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ما با علاقه و عشق به وطن اسلامی این راه را برگزیده و دنبال می‌کنند و علاوه بر این، آمادگی روانی برای مقابله با دشمن، روحیه دشمن ستیزی که یک اصل است، را دارا می باشند و امید و اطمینان از دیگر عوامل افزایش انگیزه در نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار