بیانیه سپاه‎ الغدیر یزد به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران؛

سپاه در تمام سختی‎ها پشتیبان مردم ایران اسلامی است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام سختی‌ها پشتیبان و یاور این مردم بزرگ بوده و تا ابد خواهد بود.
کد خبر: ۳۴۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ - 21April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، روابط عمومی سپاه الغدیر یزد به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران پیامی صادر کرد.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
« روز دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ شمسی به فرمان امام خمینی (ره) نهادی انقلابی در جمهوری اسلامی ایران متولد شد. این نهاد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامیده شد حاصل تجربه حدود ۱۰۰ سال مبارزه پیش از این تاریخ، بین مبارزان مسلمان پیرو اسلام ناب محمدی علیه اتحاد سه گانه غرب‎زدگان داخلی، استعمارگران خارجی و پادشاهان فاسد حاکم بر کشور بود.
 
بنیان‎گذار جمهوری اسلامی ایران، برای اینکه انقلاب اسلامی ایران به سرنوشت جریان‌های مشروطه و نهضت ملی شدن نفت دچار نشود، نهادی را بوجود آورد که از انقلاب اسلامی مردم ایران و دستاورد‌های آن در هر مکان و زمانی محافظت کند.
 
این نهاد خیلی زود کارایی خود را نشان داد. با جریان‌های تجزیه طلب اوایل انقلاب مبارزه کرد و یکپارچگی کشور را حفظ کرد. با منافقین کوردل جنگید تا آن‌ها را که هر روز به بهانه‌ای مردم را می‌کشتند از کشور بیرون کند. با صدام آمریکایی ۸ سال در دفاع مقدس روبرو شد تا نگذارد حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا شود. در تمام شادی‌های مردم ایران شریک بود و در تمام غم‌های آنان مرهمی کارامد بود. چه در عمران، چه در سیل، چه در زلزله و چه در محرومیت‎زدایی همچون دوران دفاع مقدس، همیشه حامی و خدمتگزار مردم ایران بوده و هست.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در راه حفظ این آب و خاک، با اهداء خون هزاران شهید حافظ ایران اسلامی از همین مردم تشکیل شده و خود را همیشه خدمتگزار آن‌ها دانسته است. مردم نیز سپاه را از خود می‌دانند و از آن حمایتی بی‎دریغ انجام می‌دهند.
 
اکنون که ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته است، شیطان بزرگ، آمریکا، که به گفته امام بزرگوارمان تروریست بالذات است، پس از تلاش ۴۰ ساله برای نابودی انقلاب و شکست‌های پی در‎ پی، انقلابی‎ترین، مردمی‌ترین و پاک‌ترین نهاد این کشور سربلند، یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست اعلام کرده است. سپاه الغدیر استان یزد اعلام می‌دارد که از این حماقت آمریکا ذره‌ای ناراحت و نگران نیست و با تمام توان و امکانات خود از انقلاب اسلامی ایران، تمامیت ارضی کشور و مردم عزتمندش با جان و خون خود دفاع می‌کند و در تمام سختی‌ها پشتیبان و یاور این مردم بزرگ بوده و تا ابد خواهد بود.»
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها