عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس در جمع خبرنگاران خبر داد؛

احتمال در نظرگرفتن سهمیه کنکور برای داوطلبان مناطق سیل‎زده

قاسم احمدی لاشکی با اشاره به جلسه عصر امروز رئیس سازمان سنجش با رئیس مجلس گفت: احتمال می‎رود سهمیه‎ای برای داوطلبان کنکور مناطق سیل‎زده کشور در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۳۴۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 22April 2019

احتمال در نظرگرفتن سهمیه کنکور برای داوطلبان مناطق سیل زدهبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع‎پرس، قاسم احمدی لاشکی عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه دوم اردیبهشت) خانه ملت، در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه عصر امروز رئیس سازمان سنجش با رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نحوه برگزاری کنکور سراسری کشور به یکی از دغدغه‎های بزرگ داوطلبان تبدیل شده است؛ چراکه ایراداتی به چگونگی برگزاری آن وارد است که داوطلبان را دچار استرس کرده و نگرانی‎هایی را در خصوص موفقیت‎آمیز بودن و یا ناموفق بودنشان در این رقابت را به آنها تحمیل می‌کند.

وی گفت: نحوه برگزاری کنکور سراسری در کشورمان باید مانند برگزاری این آزمون در سایر کشورها در کمال آرامش و فارغ از هرگونه فشار عصبی برای داوطلبان باشد که تحقق این امر با اصلاح در روند برگزاری آن محقق خواهد شد.

احمدی لاشکی با توجه به حضور محمدرضا عارف، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‎های مجلس در این جلسه، تصریح کرد: ماحصل و خروجی این جلسه باید به آرامش خاطر داوطلبان کنکور سراسری مبدل شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین با اشاره به وضعیت نامساعد داوطلبان کنکور در مناطق سیل‎زده گفت: در این جلسه تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت داوطلبان در مناطق سیل‎زده مهم‎ترین محور است؛ لذا یا سهمیه‎ای برای آنان در نظر گرفته خواهد شد و یا موعد برگزاری کنکور سراسری به تعویق خواهد افتاد.

انتهای پیام/151

نظر شما
پربیننده ها