مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان تاکید کرد؛

ضرورت اقدام هنرمندان در جهت تبیین حادثه طبس برای نسل جوان

سردار علیپور گفت: نویسندگان و هنرمندان کشور باید حادثه طبس و دیگر شگردها و شکست‌های دشمنان را در قالب هنر به آثار فاخری تبدیل کنند تا نسل جوان ما به ذات و هویت اصلی دشمنان کشور و ملت‌مان پی ببرند.
کد خبر: ۳۴۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ - 25April 2019

هنرمندان باید ذات پلید آمریکا در حادثه طبس را با زبان هنر به نسل جوان انتقال دهند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به سی و نهمین سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: این حادثه با امداد الهی شکست خورد و توطئه آمریکا علیه نظام و انقلاب باعث رسوایی این کشور در دنیا شد.

وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایران و در راس آنها آمریکای جنایتکار در طول انقلاب از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به پیکر نظام و سرزمین اسلامی مان فروگذار نکردند، اما همیشه دست حضرت حق بالای سر این سرزمین مقدس بوده و هست و مادامی‌که سایه امام عصر (عج) و توجهات ائمه اطهار و درایت ولایت فقیه در این جغرافیا حاکم است، هیچ قدرتی نمی‌تواند به اراده پولادین این مردم انقلابی خللی وارد کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: مردم فهیم ما و به‌خصوص نسل جوان باید هویت و ذات پلید دشمنان ایران عزیز را بشناسند و ما وظیفه داریم با پرداختن به چنین مناسبت‌هایی همیشه یادآوری کنیم و هوشیار باشیم که دشمن همیشه در کمین است. گاهی از سمت طبس و گاهی از سواحل خلیج فارس، ملت و دولت ما باید همیشه هوشیار باشند و فریب خنده‌های شیطانی مدیران بدقول و عهد شکن دشمنان را نخورند.

سردار علیپور در پایان از نویسندگان و هنرمندان کشور خواست که حادثه طبس و دیگر شگردها و شکست‌های دشمنان را در قالب هنر به آثار فاخری تبدیل کنند تا نسل جوان ما به ذات و هویت اصلی دشمنان کشور و ملت‌مان پی ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها