نامه پاسدار شهید علی‌اصغر شمس به همسرش/ همانند حضرت زینب (س) در مقابل مصیبت‌ها صبر پیشه کنید

پاسدار شهید «علی‌اصغر شمس» در نامه‌ای خطاب به همسر خود آورده است: «من از جانم گذشته‌ام، دنیا چه ارزشی دارد. وضع حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها در بین دشمنان اسلام از وضع ما خیلی مشکل‌تر بود و بدان که [خدا] هرکس را در یک کار امتحان می‌کند».
کد خبر: ۳۴۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰ - 29April 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «علی‌اصغر شمس» در تاریخ ۱۲ دی ۱۳۲۶ در همدان چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۱ در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه پاسدار شهید علی اصغر شمس به همسرش/ همانند حضرت زینب (س) در مقابل مصیبت‌های صبر پیشه کنید

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و آرزوی طول عمر و سلامتی و شادکامی برای امام خمینی بزرگ و آرزوی پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل. امید است خداوند متعال شهادت برای سربازان و صبر برای خانواده آنان عنایت فرماید.

نامه شما به دستم رسید خیلی خوشحال شدم. خیلی نامه زیبایی بود. همسرم از وضع منزل ناراحت نباش. من از جانم گذشته‌ام دنیا چه ارزشی دارد وضع حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها در بین دشمنان اسلام از وضع ما خیلی مشکل‌تر بود و بدان که هرکس را در یک کار امتحان می‌کند تا خود او از وضع خودش مطلع گردد وگرنه که برای خدا آشکار است، صبر در مقابل بلا‌ها صبر در مقابل مصیبت‌ها و صبر در مقابل فقر مادی و فرهنگی و در تمام زمینه‌ها باید امتحان پس بدهیم. ان‌شاءالله که نزد خدا همگی شادکام باشیم و از امتحان سالم بیرون آییم.

همسرم اگر کسی خواست برایم نامه بنویسد ابتدا با نام خدا و بعد دعای خیر برای رهبر کبیر انقلاب و رزمندگان اسلام شروع کند.

البته رهبر بزرگ و رزمندگان اسلام نیاز به دعای دیگران ندارند، زیرا خدا گفته است شما مرا یاری کنید من هم شما را یاری می‌کنم. اگر قرار است دعا در کار باشد چه بهتر که از روی اخلاص باشد.

والسلام

خدااسلام و اسلامیان را یاری کند.

علی اصغر شمس».

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار