با صدور پیامی؛

مدیر کل حفظ آثار خوزستان انتصاب نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز را تبریک گفت

سردار محمد علیپور با صدور پیامی انتصاب نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۴۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ - 30April 2019

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان انتصاب نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، طی حکمی از سوی مقام معظم رهبری حجت‌الاسلام والمسلمین سید نبی‌الله موسوی‌فرد بعنوان نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز منصوب شد.

وی در سال 1335 در شهرستان جهرم واقع در استان فارس متولد شد و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به خرمشهر آمد و در دوران جنگ تحمیلی نیز در چندین عملیات در کنار رزمندگان حضور داشت.

امام‌ جمعه جدید اهواز پس از جنگ تحمیلی برای گذراندن دوره تحصیل طلبگی به قم رفت و پس از اتمام تحصیلات حوزوی به مدت پنج سال امام‌جمعه رامهرمز بود.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد از سال 89 نیز به‌عنوان امام‌ جمعه خرمشهر منصوب شده بود و در این ایام خدمت به مردم خرمشهر را همواره در اولویت اول خود قرار داده بود.

سردار«محمد علی‎پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خوزستان به همین مناسبت و با ارسال پیامی ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت‎های آیت‎الله موسوی جزایری در طی سال‎ها خدمت به مردم شریف خوزستان، انتصاب چهره محبوب و مردمی، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد را بعنوان نماینده ولی فقیه در استان تبریک و برای هر دو عالم گرانقدر در سنگرهای معنوی و ارزشی جدید آرزوی توفیقات روزافزون کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار