سی‌ودومین نمایشگاه کتاب-۷۵/ دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

تنها غرفه کودک و نوجوان «دفاع مقدس» در نمایشگاه کتاب+ تصاویر

صریر تنها ناشر کودک و نوجوان در زمینه دفاع مقدس با حدود ۳۰۰ عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۳۴۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ - 02May 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، انتشارات «صریر» ناشر تخصصی دفاع مقدس است که امسال در بخش کودک و نوجوان در سالن D راهروی یک سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده است.

تنها غرفه کودک و نوجوان «دفاع مقدس» در نمایشگاه کتاب+ تصاویر

«سید رضا میربابا» مدیر غرفه کودک و نوجوان انتشارات صریر در گفت‌وگو با خبرنگار ما به آثار منتشر شده این انتشارات اشاره کرد و گفت: امسال انتشارات صریر با بیش ۱۵۰ عنوان کتاب به نمایشگاه آمد که از این بین حدود ۳۰ عنوان چاپ اولی است که برای نخستین بر در نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی به برگزاری برنامه‌های جنبی این غرفه اشاره کرد و گفت: مسابقه ادبی و هنری ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۰ سال با رویکرد «شهید شناسی» یکی از برنامه‌های ویژه ما بوده که در جهت معرفی شهدا به نسل نوجوان و کودک بوده است.

مدیر غرفه کودک و نوجوان انتشارات صریر خاطرنشان کرد: در این بخش کودکان و نوجوانان برگه‌هایی که منقش به تصویر شهیدان علی صیاد شیرازی، عباس بابایی، ابراهیم همت و مهدی باکری است را دریافت و آن‌چه درباره آن‌ها می‌دانند را می‌نویسند تا در مسابقه شرکت داده شوند.

تنها غرفه کودک و نوجوان «دفاع مقدس» در نمایشگاه کتاب+ تصاویر

میربابا افزود: تا روز پایانی نمایشگاه کتاب تهران این برگه‌ها توزیع و روز جمعه ۱۳ اردیبهشت طی مراسمی به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

وی به استقبال کودکان از این مسابقه اشاره کرد و عنوان کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰ برگه مسابقه بین این گروه سنی توزیع شده است.

تنها غرفه کودک و نوجوان «دفاع مقدس» در نمایشگاه کتاب+ تصاویر

مدیر غرفه کودک و نوجوان انتشارات صریر همچنین از استقبال نوجوانان از کتاب‌های داستان مصور با عنوان «قهرمانان» خبرداد و افزود: این کتاب‌ها که در نوع خود یک اتفاق تازه هستند شامل برش‌هایی از زندگی شهید محمد بروجردی و شهید علی صیاد شیرازی است که با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار