استاندار همدان:

همدان از حضور اراذل و اوباش پاک می‌شود

«سید سعید شاهرخی» گفت: به سرعت استان همدان را از حضور اراذل و اوباش پاکسازی خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم امنیت استان را به خطر بیاندازند.
کد خبر: ۳۴۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ - 02May 2019

همدان از حضور اراذل و اوباش پاک می شود

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «سید سعید شاهرخی» استاندار همدان پیش از ظهر امروز در یادواره سرداران و 212 شهید فرهنگی استان همدان، با انزجار از حادثه روز شنبه و کشته شدن طلبه ای در همدان از نیروی انتظامی، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و سپاه برای به هلاکت رساندن قاتل شرور قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه در این استان در همه قوا، وحدت و یکپارچگی وجود دارد، اظهار داشت: در برنامه‌ای فوری، به سرعت استان را از حضور اراذل و اوباش پاکسازی خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم امنیت استان را به خطر بیاندازند.

شاهرخی با گرامیداشت 12 اردیبهشت روز معلم افزود: ارج نهادن به مقام شامخ معلم و ارج نهادن به علم و دانش از وظایف همه مردم و مسئولان است.

وی عنوان کرد: شهید مطهری استاد کم نظیر، نو اندیش، با تفکر و به روز بود و آثار ارزشمند وی مرجعی برای تعلیم و تربیت دانشگاه ها است.

استاندار همدان تاکید کرد: امروز هدایت، پیشرفت و توسعه کشور در گرو تعلیم و تربیت فرزندانمان در آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه جامعه فرهنگی ما از دیرباز در همه زمینه ها حضور اثر بخش داشته است، ادامه داد: چهار هزار و 600 شهید فرهنگی و 36 هزار دانش آموز فرهنگی حاصل تعهد جامعه فرهنگی به انقلاب اسلامی است.

شاهرخی اضافه کرد: اگر ما توطئه های مختلف را پشت سر گذاشته ایم حاصل خون پاک شهداست که تضمین کننده انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها