امام جمعه چالوس:

آمریکا خود عامل بدبختی کشورهاست

حجت الاسلام «سید احمد جباری» گفت: برخی در کشور فکر می‌کنند که راه درمان دردهای کشور ورود آمریکا به داخل کشور و مصالحه با استکبار جهانی است درحالی‌که با نگاهی به تاریخ می‌بینیم که آمریکا خود عامل بدبختی است.
کد خبر: ۳۴۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ - 03May 2019

آمریکا خود عامل بدبختی کشورها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سید احمد جباری» امام جمعه چالوس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه مومنین همیشه باید انتقال دهنده احساسات و اخبار خوش و خوب باشند، اظهار داشت: مومن همواره باید ظاهری شاد و خوش داشته باشد؛ اگر هم غمی بر او وارد شد آن را در قلب خود حفظ کند و برای از دست دادن مال دنیا نباید غصه بخورد.

این مسئول با بیان اینکه هلال احمر ارگان همواره دستگیر مردم در انواع بلاهای طبیعی و غیر طبیعی است، اظهار کرد: در سیل اخیر نیروهای هلال احمر سنگ تمام گذاشتند و بی‎منت و بدون هیچ چشم داشتی خدمت رسانی کردند.

امام جمعه چالوس با توجه به در پیش بودن ماه رمضان ماه میهمانی خدا، تصریح کرد: خداوند کرامات بسیاری را در این ماه قرار داده است و روزه‎داران واقعی کسانی هستند که هم دهانشان بسته است و هم مراقب نگاه‌ها و زبان خود بوده و هم مراقب کردار خود هستند.

وی بر حضور مومنین در مساجد و شرکت در برنامه‌های ماه رمضان و نشستن پای منبر مبلغین تأکید کرد و گفت: مراقب باشید که با برخی ندانم کاری‌ها چهره اسلام و دین را برای مردم خدشه‌دار نکنید.

جباری در ادامه گفت: برخی در کشور فکر می‌کنند که راه درمان دردهای کشور ورود آمریکا به داخل کشور و مصالحه با استکبار جهانی است درحالی‌که با نگاهی به تاریخ می‌بینیم که آمریکا خود عامل بدبختی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها