معاون سازمان تبلیغات اسلامی:

مشکلات سیل‌زدگان فقط به مسائل مالی و معیشتی ختم نمی‌شود

حجت‌الاسلام «ناصر میرمحمدیان» گفت: مشکلات سیل‌زدگان فقط به مسائل مالی و معیشتی ختم نمی‌شود بلکه شرایط ایجاب می‌کند که فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی بیش از پیش در این مناطق مورد توجه باشد.
کد خبر: ۳۴۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ - 06May 2019

مشکلات سیل زدگان فقط به مسائل مالی و معیشتی ختم نمی‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید ناصرمیر محمدیان» معاون سازمان تبلیغات اسلامی امروز در نشست بررسی عملکرد نهادهای حوزوی و مردمی در مناطق سیل‌زده لرستان با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی در مناطق سیل‌زده قابل ستایش است، اظهار داشت: در همان روزهای آغازین پس از وقوع سیلاب، ستادهایی  برای امداد‌رسانی به مردم این مناطق تشکیل شد که تاکنون این امدادرسانی‌ها و خدمت‌رسانی‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با خدمت رسانی به سیل زدگان، افزود: رئیس جمهور، وزیر کشور را در این رابطه مأمور کرد تا به صورت جدی ورود پیدا کند.

میرمحمدیان با بیان اینکه در سطح کشور 6 کمیته برای امدادرسانی به سیل‌زدگان تشکیل شد، گفت: مشکلات سیل‌زدگان فقط به مسائل مالی و معیشتی ختم نمی‌شود بلکه شرایط ایجاب می‌کند که  فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی بیش از پیش در این مناطق مورد توجه باشد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: کارهای فرهنگی نهادهایی مانند کمیته امداد، تبلیغات اسلامی، آستان قدس رضوی و آستان حضرت معصومه (س) وامور مساجد، در مناطق سیل‌زده، سازماندهی شده است.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون در این مدت دوشادوش نیروهای نظامی و مردمی به امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده خود مشغول بودند، خاطر‌نشان کرد: این نیروها نباید از مباحث فرهنگی غافل باشند.

میرمحمدیان گفت: درهر محله یک مسجد را محوریت کارهای فرهنگی و اجتماعی قرار می‌دهیم و این مسجد به عنوان محلی معنوی اقدامات را مدیریت می‌کند.

این مسئول بازتاب رسانه‌ای فعالیت نیروهای طلبه و جهادی در سطح مناطق سیل‌زده را الزامی دانست و متذکر شد: در حوزه بانوان هم باید ظرفیت‌ها شناسایی شود و از نیروهای قوی در حوزه‌های مختلف استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها