خسروی: بولتون فاقد فهم نظامی و امنیتی است

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی بولتون را فاقد فهم نظامی و امنیتی خواند و گفت: بعید است فرماندهان و بدنه ارتش آمریکا تمایلی به آزمون توانمندی‌های اثبات شده نیرو‌های مسلح ایران داشته باشند.
کد خبر: ۳۴۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴ - 06May 2019

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «کیوان خسروی» سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کشورمان در واکنش به بیانیه بولتون در خصوص اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن به منطقه با هدف اعلام پیام به ایران اظهار داشت: بولتون فاقد فهم نظامی و امنیتی است و اظهارات وی بیشتر جنبه خودنمایی دارد.

وی افزود: براساس رصد دقیق نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن ۲۱ روز قبل وارد دریای مدیترانه شده است و بیانیه بولتون استفاده ناشیانه از یک رویداد سوخته برای جنگ روانی است.

خسروی با اشاره به ناکامی‌های مستمر ارتش آمریکا در مواجهه با بحران‌های منطقه‌ای خاطرنشان کرد: بعید است فرماندهان و بدنه ارتش آمریکا تمایلی به آزمون توانمندی‌های اثبات شده نیرو‌های مسلح ایران داشته باشند.

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در بیانیه‌ای که برخی کارشناسان کشورش آن را صرفا «برای ارعاب ایران» توصیف کردند، از اعزام ناوگروهی رزمی به منطقه خبر داد، اما تأکید کرد که کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار