ظریف امشب به مسکو می‌رود

وزیر امور خارجه ایران با هدف رایزنی در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه، جدیدترین تحولات منطقه‌ای و موضوعات روز بین‌المللی با همتای روسی خود عازم پایتخت روسیه خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ - 07May 2019

ظریف امشب به مسکو می‌رودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امشب در راس هیاتی بلندپایه و با هدف رایزنی در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه، جدیدترین تحولات منطقه‌ای و موضوعات روز بین‌المللی با همتای روسی خود عازم پایتخت فدراسیون روسیه خواهد شد.

وزیر خارجه کشورمان روز چهارشنبه در ملاقات با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فدارسیون روسیه مسائل دوجانبه، برجام و سایر مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

همچنین تمدید برنامه همکاری‌های وزارتین امور خارجه ایران و روسیه و نیز تفاهمنامه در زمینه تسهیلات ورودی و اقامتی برای اعضای خدمه پروازی شرکت‌های هواپیمایی دو کشور از دیگر موضوعات مورد بحث در دیدار وزرای خارجه ایران و روسیه خواهد بود.

در پایان این نشست وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه پروتکل توافق دوجانبه تسهیل شرایط سفر اتباع ایران و روسیه را امضا نموده و در کنفرانس مطبوعاتی نتایج مذاکرات خود را با اصحاب رسانه در میان خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار