سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران تاکید کرد؛

ضرورت تحکیم روابط مجلس و سپاه برای بهبود وضعیت کشور

بهروز نعمتی با اشاره به تحکیم روابط مجلس و سپاه گفت: با توجه به ظرفیت‎های سپاه عقیده نمایندگان ملت این است که بهبود وضعیت کشور در تمام عرصه‏‎ها با همکاری این نهاد میسر می‎شود.
کد خبر: ۳۴۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 12May 2019

نقش اساسی سپاه در تحولات منطقه موجب غرور و افتخار مجلس استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‎پرس، بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (۲۱ اردیبهشت) خانه ملت و در جمع خبرنگاران، با اشاره به تشکیل جلسه غیرعلنی مجلس با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: پس از انتصاب سرلشکر سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه، یکی از خواسته‎های مهم نمایندگان مجلس دیدار با وی و دریافت نظرات و برنامه‎های آینده سپاه بود که امروز این امر صورت گرفت.

وی یکی از مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی خانه ملت را تاکید بر تحکیم روابط مجلس و سپاه عنوان کرد و افزود: با توجه به توانایی و ظرفیت‎های سپاه، باور و عقیده نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی این است که بهبود وضعیت کشور در تمام عرصه‏‎ها با همکاری این نهاد میسر می‎شود.

نعمتی گفت: سرلشکر سلامی در جلسه غیرعلنی تحولات منطقه را برای نمایندگان ارزیابی کرد که ماحصل بحث و تبادل نظرها در خصوص نقش اساسی سپاه در منطقه منجر به غرور و افتخار مجلس به سپاه شد.

این نماینده خانه ملت همچنین با توجه به انتصاب حجت‎الاسلام رییسی به عنوان ریاست قوه قضاییه گفت: پس از این انتصاب نمایندگان خواستار دیدار با رییس قوه قضاییه و دریافت نظرات و برنامه‎های این قوه بودند که سرانجام این دیدار امروز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل قوه قضاییه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار