حضور خانه کتاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

موسسه خانه کتاب با نشست‌های تخصصی، کارنامه نشر قرآنی و نمایشگاه قرآن‌های چاپی ایران در 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حاضر می‌شود.
کد خبر: ۳۴۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 13May 2019

حضور خانه کتاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، برگزاری نمایشگاهی از قرآن‌های چاپی ایران در 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نشست‌های قرآنی با حضور صاحب نظران حوزه های قرآنی، نویسندگان کتاب و اساتید دانشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های خانه کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

خانه کتاب همچنین در بخش کارنامه نشر قرآنی ۱۳۹۷مستقر در شبستان، ابتدای راهروی ۱۷این نمایشگاه، کتاب‌های چاپ اول سال ۱۳۹۷در حوزه‌های علوم قرآنی، حدیث، فقه و اصول، کلام، اخلاق و کلیات اسلام را به بازدید کنندگان معرفی می‌کند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از ۲۱ اردیبهشت تا چهارم خرداد در مصلی امام خمینی(ره) به مدت دو هفته پذیرای علاقه‌مندان و بازدید کنندگان از این رویداد بزرگ معنوی خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از غرفه خانه کتاب واقع در مصلی امام خمینی(ره)، شبستان، ابتدای درب ۱۳بازدید کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها