‍ «راه خورشید» جدیدترین سروده‌های مهدی خادمیان منتشر شد

انتشارات مشق شب، مجموعه شعر «راه خورشید» جدیدترین سروده‌های مهدی خادمیان را بعد از مجموعه «از نوبهار تو خواهم رفت» منتشر کرد.
کد خبر: ۳۴۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ - 15May 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، رضا هوشمند مدیرمسئول انتشارات مشق شب با اشاره به انتشار مجموعه شعر «راه خورشید» اظهار داشت: مجموعه ترانه‌ها و سروده‌های «راه خورشید» به مناسبت‌های مختلف در محضر رهبر فرهیخته انقلاب اسلامی ایران آیت‌الله خامنه‌ای خوانده‌ شده و تحسین و آفرین ایشان را به دنبال داشته است.

️هوشمند خاطرنشان کرد: راه خورشید یک مجموعه شعر موفق در بازتاب اندیشه و نگاه شاعر است که دلیل بر این برهان، علاوه بر ابتکارات شعری و سخن روان و ناب شاعر، آهنگسازی‌هایی است که بر شعرها و ترانه‌های راه خورشید انجام‌ شده و از آن میان نام شریف وحید تاج، حامد زمانی، فریدون بیگدلی و خوانندگان نامدار دیگر معرف دیگری بر توانمندی شعر و محتوای آن است.

وی با بیان اینکه سیرت شعر، دریافت‌های ناب و خداگونۀ شاعر از کائنات و انتقال آن به چشم و گوش و جان مخاطبان است، تصریح کرد: شعر‌های لطیف و محکم مجموعۀ راه خورشید که حاصل اندیشۀ پویندۀ مهدی خادمیان، شاعر پخته و صاحب سبک ایرانمان است، ترانۀ سلحشوری و سخنِ آهنگینی است که شورِ ایرانیِ مسلمان را برمی‌انگیزد و با ابیاتش، تو را به رودخانه‌ای با آب‌های زلال می‌برد و تشنه بازت نمی‌گرداند.

‍ «راه خورشید» جدیدترین سروده‌های مهدی خادمیان منتشر شد

هوشمند افزود: راه خورشید با اغنای مخاطب، او را به ترجمان سخن و قلم و اندیشۀ ناب و اصیل رهنمون است.

️مدیرمسئول انتشارات مشق شب عنوان کرد: یکی از ارزش‌های محتوایی مجموعه راه خورشید که در کنار ارزش‌های فنی و قابلیت‌های شعری آن را به یک اثر ممتاز تبدیل می‌کند مخاطبان ارزشمند و زیباسیرت است که محتوا به آنها پیشکش شده است؛ «آنها که جنگ هنوز برایشان پایان نیافته و در برابر حمله‌های عصبی و تنفسی پشت کپسول‌های اکسیژن سنگر می‌گیرند.

گفتنی است، «راه خورشید» در ۹۲ صفحه و قطع رقعی راهی بازار نشر شده است. ️کتاب «سازوکارهای حمایت بین‌المللی از میراث فرهنگی» دیگر اثر مهدی خادمیان، نویسنده و شاعر توانمند کشورمان است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها