زاهدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آمریکا هرگز گزینه نظامی را علیه ایران انتخاب نمی‌کند

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا هرگز گزینه نظامی را علیه کشورمان انتخاب نمی‌کند، گفت: اعمال فشار بر ملت ما هدف آنهاست تا از این طریق مسوولان ما را به مذاکره وادار کرده و مجددا به کشورمان ضربه‌های اساسی وارد کنند.
کد خبر: ۳۴۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ - 18May 2019

راه حل بهبود مشکلات و رونق تولید ملی مذاکره با غرب نیستمحمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به عملکرد غربی‌ها در معاهده‌های بین‌المللی و عدم همکاری آن‌ها برای به نتیجه رسیدن اهداف و سیاست‌های توافق‎هایی که به امضا رساندند، اظهار داشت: از زمان اجرایی شدن برجام تاکنون، اروپایی‌ها هم مانند آمریکایی‌ها، خواستار تغییر سیاست‌ها و رفتارهای ایران در حوزه‌های گوناگون بودند.

وی افزود: در واقع سیاست عملی آنان، تبعیت از آمریکا برای فشار بر ایران است.

زاهدی با تاکید بر اینکه نباید حل مشکلات کشور را در گروی ارتباط با غرب دانست گفت: کاهش مشکلات جاری و رونق در عرصه‌های کشور، امری غیر ممکن نیست؛ در حقیقت تلاش توام با روحیه جهادی و انقلابی مسوولان برای خدمت به ملت و کشور می‌تواند علاوه بر شکست توطئه‌های دشمنان، معضلاتی که منجر به نگرانی‌های مردم شده است را کم کند.

وی تصریح کرد: در حقیقت نگاه غربگرایانه برخی مسوولان که بهبود وضعیت کشور را در گرو تعامل با غرب می‌دانند، یکی دیگر از عواملی است که باعث کندی در مسیر خلاصی از مشکلات شده است. در واقع ما اگر به ظرفیت‌های داخلی توجه ویژه داشته باشیم و برای بهره‌مندی از این امکانات در مسیر کاهش مشکلات به مردم اعتماد کرده و از آن‌ها کمک بگیریم، قطعا با آینده‌ای درخشان رو به‌رو خواهیم شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه نقش قوای سه‌گانه در بهبود وضعیت کنونی کشور و به خصوص در زمینه اقتصادی و معیشتی مردم مهم و غیرقابل انکار است، بر ضرورت تلاش جدی مسوولان برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: تلاش مسوولان در خلاصی کشور از آثار مخرب ناشی از اعمال تحریم‌های آمریکایی‌ها اگر قاطعانه و به دور از حاشیه و شعارپردازی باشد، بدون شک این امر میسر خواهد شد؛ لذا نباید راه حل‌های کاهش مشکلات کشور را در خارج از مرزهای کشور جست‌وجو کنیم.

زاهدی با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا مبنی بر انتقال ناو «آبراهام لینکن» به خلیج فارس، اینگونه تحرکات را ناشی از کینه آمریکایی‌ها نسبت به اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی عنوان کرد و با بیان اینکه آمریکایی‌ها همچون طبل توخالی فقط سر و صدا دارند، تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد با این‎گونه اقدامات در دل مردم ما ترس ایجاد کند؛ لذا با توجه به این که آمریکا هرگز گزینه نظامی با ایران را انتخاب نمی‌کند، اعمال فشار بر ملت ما هدف آنهاست تا از این طریق مسوولان ما را به مذاکره وادار کرده و در قالب مذاکرات، مجددا به کشورمان ضربه‌های اساسی وارد کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار