معرفی کتاب؛

«مدافعین آل‌ُالله»

«مدافعین آل‌ُالله» عنوان کتابی است در مورد زندگی‌نامه اولین شهدای مدافع حرم اهل سنت سیستان و بلوچستان که به قلم «مرضیه نژادبندانی» به نگارش در آمده است.
کد خبر: ۳۴۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 29July 2019

«مدافعین آل‌ُالله»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «مدافعین آل‌ُالله» عنوان کتابی است در مورد زندگی‌نامه اولین شهدای مدافع حرم اهل سنت سیستان و بلوچستان که به قلم «مرضیه نژادبندانی» به نگارش در آمده است.

این کتاب تلاشی است اندک در راه شناخت دو تن از این غیور مردان شهیدان عزیز «عمر ملازهی» و «سلمان برجسته»؛ که از جامعه‌ی براداران اهل سنت در دفاع از اسلام و حرم اولاد پیامبر (ص) به لقاء الله پیوسته و رستگار شدند.

در این کتاب می‌خوانیم:

تیپ «نبویون»، تیپی متشکل از رزمندگان اهل سنت ایرانی است. رزمندگان باغیرتی که برای دور کردن قدوم پلید دشمن از سرزمین شام، خالصانه و بی‌چشم داشت، دوشادوش برادران شیعه مبارزه می‌کنند.

«سلمان برجسته» به همراه پدرش «رسول برجسته»، از رزمندگان این تیپ بودند. سلمان در ۸ خرداد سال ۱۳۷۰ در شهر «بنت» از توابع نیک شهر استان سیستان و بلوچستان به دنیا آمد.

سلمان، شور و شوق فراوانی برای رفتن به سوریه داشت و هر روز به همراه پدر به دنبال راهی برای اعزام بود.

موقع اعزام، ممانعت زیاد از رفتن هردو نفرشان شد. مسوولین اعزام اصرار داشتند که یکی از آنها در کنار خانواده بماند؛ اما هیچ کدام قبول نکردند که بمانند و آن یکی برود. سلمان به شوخی به پدر می گفت: شما پیر شده‌ای و باید بمانی تا من بروم!

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار