دیدار فرمانده انتظامی «الیگودرز» با خانواده شهید «شهسواری»

فرمانده انتظامی شهرستان «الیگودرز» با خانواده شهید «عزت‌الله شهسواری» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۴۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ - 20May 2019

دیدار فرمانده انتظامی «الیگودرز» با خانواده شهید «عزت اله شهسواری»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «عباس محمدی» فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز به همراه تعدای از معاونان و کارکنان خود، امروز با خانواده شهید والامقام «عزت‌الله شهسواری» دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدی در این ديدار اظهار داشت: خانواده شهدا اسوه صبر و استقامت و از بزرگترين سرمايه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ این کشور هستند، گفت: وظیفه ما است که با خانواده شهدا، جانباران و آزادگان دیدار داشته باشیم و از نزدیک پای درد و دل آنها بنشینیم.

فرمانده انتظامی الیگودرز فداکاری‌های خانواده شهدا در راه دفاع از ارزش‌هاي انقلاب اسلامی را ستودنی دانست و با بیان اینکه امنيت، آسايش و آرامش امروز كشور ثمره خون پاک شهدا است، افزود: حضور در جمع بازماندگان شهدا افتخاری بزرگ و ارزشمند است که نصيب ما شده است.

حجت‌الاسلام «علی حیدری» مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان «الیگودرز» نیز در این دیدار اظهار داشت: هر آنچه داریم از جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا هست، ما به عنوان مقلد مقام معظم رهبری وظیفه خود می‌دانیم از خانواده شهدا تقدیر و تکریم بعمل بیاوریم.

«عزت‌الله  شهسواری» سال 1340 در روستای «ده نصیر» از توابع «الیگودرز» دیده به جهان گشود. وی در عملیات والفجر 8 و در منطقه «فکه ـ موسیان» در هفدهمین روز از  فروردین 1361 در حالی که به همراه تعدادی از همرزمان خود در سنگر ایستاده بودند، مورد اصابت خمپاره قرار گرفتند و همگی به مقام والای شهات نائل آمدند.

پیکر پاک وی در گلزار شهدای روستای ده نصیر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار