مسیح کردستان- ۲۶/ سردار نوروزی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

استدلال‌های منطقی شهید «بروجردی» باعث افزایش جاذبه او می‌شد

یکی از هم‌رزمان شهید بروجردی گفت: شهید بروجردی در تمام ناملایمات صبور بود و وقتی استدلال‌های منطقی می‌آورد، جاذبه او افزایش می‌یافت.
کد خبر: ۳۴۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ - 21May 2019

استدلال‌های منطقی شهید «بروجردی» باعث افزایش جاذبه او می‌شدسردار «بهرام نوروزی» مشاور فرمانده ناجا و از هم‌رزمان شهید بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره این شهید سرافراز اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، عناصر ضد انقلاب مستقر در کردستان اقدام به فعالیت‌های تجزیه‌طلبانه در منطقه کردند و برای تحقق این هدف خود از هیچ تلاش کوتاهی نکردند؛ به عنوان مثال روز‌های اول پیروزی انقلاب، کمیته انقلاب اسلامی راه اندازی شد که در سنندج نیز فردی به نام «شاطر محمد» مسئولیت کمیته را در سنندج عهده دار می‌شود، اما با یورش ضدانقلاب به کمیته انقلاب اسلامی سنندج، وی به شهادت می‌رسد؛ لذا با شهادت شاطر محمد تا سال ۶۶ کمیته انقلاب اسلامی در سنندج وجود نداشت.

وی افزود: بنابراین ضد انقلاب با ایجاد فضای ترس و وحشت و نیز بستن راه‌های ارتباطی منطقه بر روی نیرو‌های انقلاب و حتی ارتش، قصد داشت تا منطقه کردستان را از ایران یکپارچه جدا کند؛ در واقع شرایط به گونه‌ای بود که امکان تردد از کامیاران به سنندج وجود نداشت.

سردار نوروزی ادامه داد: شهید بروجردی در چنین شرایطی وارد کردستان شد و از کامیاران کار پاک‌سازی منطقه را آغاز کرد؛ البته برای آزادسازی وجب به وجب منطقه و برقراری امنیت کردستان که با سختی بسیاری هم توأم بود، شهدای بسیاری تقدیم شد.

مشاور فرمانده ناجا عنوان کرد: شهید بروجردی علاوه بر اینکه در تمام ناملایمات صبور بود، چهره‌ای بسیار زیبا و آمیخته با معنویت هم داشت و وقتی استدلال‌های منطقی می‌آورد، جاذبه او افزایش می‌یافت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها