استاندار خراسان شمالی:

آزادسازی خرمشهر صحنه جنگ تحمیلی را تغییر داد

استاندار خراسان شمالی گفت: آزادسازی خرمشهر، صحنه جنگ تحمیلی را تغییر داد؛ برگشتن دشمن به مرزهای بین‌المللی و پر شدن دست کشور ما برای نشستن در پای میز دیپلماسی حاصل فتح خرمشهر است.
کد خبر: ۳۴۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ - 23May 2019

آزادی خرمشهر، صحنه جنگ را تغییر دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی در همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس اظهار داشت: آنچه که امروز کشور به عنوان عزت و سربلندی دارد تمام و کمال مدیون شهدا و خانواده‌هایشان، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس است.

وی عنوان کرد: شما پیشکسوتان و شهدای دفاع مقدس این موجب را فراهم آوردید که امروز دشمنان قسم خورده ما، آن‌گونه ما را در جهان قدرتمند ببینند که تقاضای مذاکره کنند و اگر نبود آن جانفشانی‌ها و رشادت‌ها از سوی شهدا و ایثارگران این جایگاه کنونی ممکن نبود.

شجاعی تصریح کرد: در این یک دهه اخیر تاخت و تاز مستکبرین و بسیاری از کشورهای جهان را شاهد بودیم آن‌ها متوجه شدند که ایران عزیز اسلامی با داشتن فرزندان برومندی همانند شما عزیزان، مکان و محلی نیست که آن‌ها بتوانند با تدابیر جنگی ورود کنند.

استاندار خراسان شمالی خطاب به پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس گفت: شما بزرگواران در هشت سال دفاع مقدس، عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدید، شما با حضورتان در جامعه بار مسئولیت امثال من را بسیار سنگین‌تر می‌کنید، ملاقات با شما یادآور ایثار و از خودگذشتگی شما و خانواده شما است و ما هر آنچه که در توان داریم اگر به خدمت بگیریم و انجام وظیفه کنیم باز در برابر بزرگمردی‌های شما ناچیز است.

وی با بیان اینکه آزادی خونین شهر جز با رشادت، توکل به خداوند و پایمردی شهدا و ایثارگران امکان پذیر نبود، افزود: امام  (ره) که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» جز این نبود؛ در هشت سال دفاع مقدس، جهان در یک طرف با تمام تجهیزات و طرف دیگر شهدا و ایثارگران با توکل بر خدا قرار داشتند همچنین مقام معظم رهبری فرمودند: «آزادی خرمشهر تحقق وعده الهی بود».

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: آزادی خرمشهر، صحنه جنگ تحمیلی را تغییر داد؛ برگشتن دشمن به مرزهای بین‌المللی و پر شدن دست کشور ما برای نشستن در پای میز دیپلماسی حاصل فتح خرمشهر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها