طی پیامی؛

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه شهادت سرگرد «کوروش حاجیمرادی» را تسلیت گفت

سردار «منوچهر امان اللهی» طی پیامی شهادت رییس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۴۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ - 27May 2019

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  پیام تسلیتی منتشر کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار « منوچهر امان اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت سرگرد «کوروش حاجیمرادی» رییس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب، بر پیگیری قاطعانه پلیس برای دستگیری عوامل این حادثه تلخ و رساندن آن‌ها به سزای عملشان تاکید کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

حادثه تلخ و تاسف باری که منجر به شهادت یکی از بهترین و زبده‌ترین نیرو‌های پلیس شد قلب مردم استان و تک تک کارکنان نیروی انتظامی کرمانشاه را به درد آورد.

شهادت کوروش حاجی مرادی که در راستای تامین امنیت پایدار مردم و عزاداران امیرالمومنین علی (ع) در شب قدر اتفاق افتاد، بار دیگر جان برکف بودن ماموران پلیس در این راه پرخطر را ثابت و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نیروی انتظامی ورق خورد.

بی شک تک تک کارکنان نیروی انتظامی تا همیشه زمان بر عهد خود با مردم که پاسداری و حراست از امنیت آن هاست وفادار مانده و هرگز اجازه نمی‌دهند تا ستم پیشگانی با هر قصد و نیتی خدشه‌ای بر این امنیت وارد آورند که تقدیم هزاران جان عزیز خود موید این مطلب است.

مطمئنا سایر همکاران و همرزمان شهید حاجی مرادی با قاطعیت دستگیری عوامل این حادثه تلخ و دردآور را تا حصول نتیجه پیگیری کرده و مسببین شهادت اولین شهید انتظامی استان کرمانشاه در سال 1398 به سزای عمل ننگین خود خواهند رسید.

 اینجانب بار دیگر ضمن تسلیت شهادت شهید حاجی مرادی به خانواده، همرزمان و همکاران، پرسنل خدوم ناجا و کلیه مردم شریف استان کرمانشاه، برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل از درگاه حضرت باریتعالی مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها