دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۳۴۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ - 28May 2019

دعوت جامعه مدرسین از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدسبه گزارش دفاع‌پرس از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: روز قدس، یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و روز جهانی همراهی با آرمان فلسطین است.

روز جهانی قدس روزی است که امت اسلام و آزادی خواهان جهان قدرت حقیقی جبهه مقاومت را چنان فریاد می‌زنند که صدای لرزش ستون‌های ظلم به گوش ستمگران، ساز‌شکاران و حامیان اشغالگری برسد.

در این اطلاعیه تصریح‌ شده است:

قریب 70 سال است، رژیم غاصب صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین ستم می‌کند و با بمباران خانه‌ها، مدارس و مساجد به کشتار وسیع مردم بی‌دفاع، غیرنظامیان، زنان و کودکان شیرخوار می‌پردازد و بر سیاهه جنایت‌های خود می‌افزاید و با معامله قرن و دیگر طرح‌های استعماری تلاش می‌کند حقیقت مسئله فلسطین را به انحراف و انزوا بکشاند.

این اطلاعیه تأکید کرده است: امروز مردم فلسطین و محور مقاومت با ایمان به خدا، هویت و قدرت خود را به نحوی افزایش داده که پایه‌های سست حکومت فرزندان شیطان را به تزلزل انداخته و با کاهش آستانه تاب‌آوری تلاویو در برابر موشک‌های رزمندگان مقاومت؛ سقوط و نابودی ظلم و جنایت را فریاد می‌زند.

اطلاعیه مزبور افزوده است: این نتیجه پایداری و مقاومت مردم فلسطین است. گروه‌های مقاومت در مقابل تجاوز‌های صهیونیست‌ها دیگر دست‌بسته نیستند و دیوار حائل‌ها و گنبد‌های آهنین توان حفاظت از صهیونیست‌ها را ندارند.

اطلاعیه جامعه مدرسین تأکید کرده است: نسل چهارم فلسطینی‌ها با برافراشتن پرچم فلسطین در غزه و اقصی نقاط جهان حق بازگشت به سرزمین‌های خود را هر هفته فریاد می‌زنند و نگذاشته‌اند مسئله فلسطین در غبار غفلت و خیانت ساز‌شکاران به فراموشی سپرده شود و همراهی این امر با پیروزی‌های جریان مقاومت در سوریه، عراق، فلسطین، یمن و دیگر نقاط جهان، عصبانیت آمریکا و صهیونیست را برانگیخته است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به استناد مبانی دینی، قرآنی و شاخص‌های انقلاب اسلامی؛ ضمن حمایت از پایداری و استقامت مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد؛ تلاش برخی کشور‌های منطقه و رژیم‌های مرتجع عربی در پیوند با اسرائیل جز رسوایی برای آن‌ها سودی ندارد و امت اسلامی با حضور باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب را فریاد خواهد زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها