سردار لطفی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پلیس با اقتدار به پرونده شهردار سابق تهران رسیدگی می‌کند/ پلیس در پرونده نجفی وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شود

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص اینکه گفته می‌شود پلیس با شهردار سابق تهران با اقتدار برخورد نکرده است، گفت: ما در کمترین زمان ممکن نجفی را دستگیر کردیم که این اقتدار پلیس را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۳۴۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ - 29May 2019

پلیس با اقتدار به پرونده شهردار سابق تهران رسیدگی می‌کند/ پلیس در پرونده نجفی وارد بازی‌های سیاسی نمی‌سودسردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران در حاشیه نشست خبری رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در واکنش به برخی از خبر‌ها در شبکه‌های اجتماعی در خصوص فشار به پلیس برای بررسی پرونده محمد علی نجفی از سوی دولت و یا نهاد‌های دیگر، اظهار داشت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد.

وی ادامه داد: در خصوص پرونده نجفی هیچ تماسی با پلیس گرفته نشده است و پلیس وارد بازی سیاسی نخواهد شد و به طور مستقل پرونده را پیگیری خواهد کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: تا این لحظه حتی یک نفر با ما برای سفارش و توصیه تماس نگرفته است و پلیس با استقلال کامل کار خود را انجام داده است.

سردار لطفی در خصوص اینکه پلیس با شهردار سابق تهران با اقتدار برخورد نکرده است، گفت: ما در کمترین زمان ممکن نجفی را دستگیر کردیم که این اقتدار پلیس را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار