رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کرمان مطرح کرد؛

ضرورت بهره‎مندی از شاخص‎های ارزشمند زندگی امام در جامعه

مهدی صدفی گفت: هنوز شاخص‎های ارزشمند زندگی امام شناحته نشده و در جامعه مورد استفاده قرار نگرفته است.
کد خبر: ۳۴۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ - 29May 2019

به گزارش دفاع‎پرس از کرمان به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) با تاکید بر استفاده از سیره امام در جهت ترویج خوبی ها و تبیین آن برای نسل‎های آینده اظهار داشت: هنوز شاخص‎های ارزشمند زندگی امام شناحته نشده و در جامعه مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی افزود: این ایام فرصت مناسبی است برای تبیین سیره، سبک زندگی و اندیشه های جاودانه امام (ره) و از این فرصت ماه مبارک رمضان و از مجالس مختلف در این راستا باید بهره برد.

صدفی با بیان اینکه اقشار مختلف آمادگی خود را برای برگزاری ویژه برنامه های سی اُمین سالگرد ارتحال امام(ره) اعلام کردند و این برنامه ها در بخش های مختلف برگزار می شود؛ افزود: برنامه ها در قالب فعالیت های مردمی و خودجوش در شهرستان های سراسر استان برگزار می شود و با توجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان چون دو سال گذشته اعزام زائرین به حرم مطهر امام خمینی(ره) را بصورت کاروانی صورت نمی گیرد، لکن علاقمندان و شیفتگان آن حضرت که تمایل دارند می توانند در مراسم رسمی حرم حضرت امام (ره) شرکت کنند.

وی تقارن ایام ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) با ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد و گفت: جمع خوانی قرآن در حسینیه ثارالله، برگزاری دعای کمیل و دعای ندبه در 9 و 10 خرداد با محوریت سالگرد ارتحال امام (ره)، ویژه برنامه قبل از خطبه های نماز جمعه، شب شعر، ویژه برنامه کودکان و نوجوانان، تولید برنامه های مختلف صداوسیما و… از دیگر برنامه ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به برگزاری نشست های علمی و بصیرتی، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، مسابقات فرهنگی از وصیت نامه امام(ره)، چاپ ویژه نامه، نمایش فیلم های مستند در مساجد سطح شهر نیز اشاره کرد.

وی همچنین اجرای ویژه برنامه در مساجد و حسینیه ها، دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی، بهره گیری از فضای مجازی، نمایشگاه عکس و محصولات فرهنگی را از برنامه های قابل ذکر، فهرست کرد و بیان داشت: برنامه های متنوع و خاص این روز در سراسر استان برگزار خواهد شد.

صدفی مراسم محوری سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) را مورخ دوشنبه 13 خرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مصلی امام علی(علیه السلام) همراه با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و السلمین حاجی صادقی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور عنوان کرد و پخش نماهنگ، برگزاری نمایشگاه و برنامه های متناسب با ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه های این شب دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه امام خمینی (ره) متعلق به همه مسلمانان، آزادی خواهان و ستمدیدگان عالم است؛ خاطرنشان کرد: پرچمی که امام (ره) برافراشتند پرچم اسلام خواهی و حمایت از مستضعفین عالم بود و در این مراسم همه اقشار مختلف مردم با سلائق مختلف شرکت خواهند کرد و یاد حضرت امام خمینی(ره) همچنان در دلها زنده و رهنمودهایش راهگشاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها