امام جمعه کرمانشاه:

روز قدس روز هشدار به همه ابرقدرت‌ها است

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: روز قدس روز هشدار به همه ابرقدرت‌ها است.
کد خبر: ۳۴۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ - 31May 2019
روز قدس روز هشدار به همه ابرقدرت‌ها استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه امروز با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس با بیان اینکه روز قدس مولود انقلاب است، اظهار داشت: فکر انقلاب و مسیر امام (ره) روز جهانی قدس را به وجود آورده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکیدکرد: روز قدس سلاح کارآمد جهان اسلام علیه معامله قرن است.
 
وی سپس با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، افزود: امروز ببینید که مستکبرین دنیا به چه روزی افتاده‌اند و چگونه با آنها برخورد می‌شود، آمریکایی که روزگاری کسی جرات نمیکرد بگوید روی چشمش ابرو است امروز به کجا رسیده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه روز قدس روز هشدار به همه ابرقدرت‌ها است، گفت: دیگر روزگار ابر قدرت بودن به پایان آمده و با آنها برخورد می‌شود.
 
وی  در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امام خمینی شخصیتی بود که زمان بازگشت به ایران اسلامی پنج میلیون نفر از او استقبال کردند، این در حالیست که در مراسم ارتحال او 11 میلیون نفر حضور داشتند که این اتفاق در دنیا بی سابقه است.
 
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه از قرآن به عنوان کتاب زندگی یاد کرد و افزود: قرآن یک نسخه جامع است که تمام شئون زندگی انسان ها را در خود دارد.
 
وی اضافه کرد: اگر قرآن را معیار سبک زندگی خود قرار دهیم به سعادتمندی دست پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار