عضو جامعه وعاظ انقلابی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

کاهش مشکلات جاری کشور در گرو تفکر انقلابی توام با روحیه جهادی مسوولان است

حجت‌الاسلام سید امیر عبدالملکی گفت: تفکر بسیجی توام با روحیه جهادی مسوولان، فارغ از نگاه و توجه به خارج از مرزها، می‌تواند رونق در عرصه‌های مختلف کشور را به ارمغان بیاورد.
کد خبر: ۳۴۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱ - 04June 2019

کاهش مشکلات جاری کشور در گرو تفکر انقلابی توام با روحیه جهادی مسوولان استحجت‌الاسلام سید امیر عبدالملکی عضو جامعه وعاظ انقلابی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به ازخودگذشتگی، ایثار، شهامت، رشادت و شهادت‌طلبی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، امنیت، آسایش و رفاه مثال‌زدنی امروز کشورمان را مرهون جانفشانی‌های این عزیزان دانست و اظهار داشت: از وظایف مهم مسوولان و مردم است که راه رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس را ادامه دهند؛ در حقیقت آن‌ها برای نجات کشور، سنگ تمام گذاشتند و به ما آبرو، عزت و استقلال دادند.

وی افزود: امروز زنده نگه داشتن یاد رزمندگان و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس از وظایف خطیری است که ما مسوولان به عنوان خدمتگذاران به ملت و کشور نباید از آن غافل شویم. باید عملکردمان را همسو با اهداف و آرمان‌های شهدای جنگ تحمیلی تطبیق دهیم و برای حفظ امنیت و اقتدار کشور تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام عبدالملکی با توجه به این نکته که دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی از خصوصیات برجسته و مشترک رزمندگان و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بود، تصریح کرد: تفکر بسیجی توام با روحیه جهادی مسوولان فارغ از نگاه و توجه به خارج از مرزها، می‌تواند رونق در عرصه‌های مختلف کشور را به ارمغان بیاورد؛ لذا اگر می‌گوییم که مرید و محبّ شهدای جنگ تحمیلی هستیم باید در مسیری قدم بگذاریم که منجر به رضایتمندی این عزیزان از عملکردمان باشد.

وی با بیان اینکه مشغله‌ها و هیاهوی زندگی نباید ما را از یاد دفاع مقدس و شهدایش بازدارد، گفت: در حالی که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی کشورمان برای تضعیف فرهنگ و ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس قاطعانه برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنند، ما باید در جهت مقابله با اقدامات آن‌ها عمل کنیم؛ لذا برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا یکی از موثرترین برنامه‌های فرهنگی و ارزشی است که در سرتاسر کشور به صورت حرکتی خودجوش در دستور کار مردم شهیدپرور قرار دارد لذا تا زمانی‌که فرهنگ دفاع مقدس در کشور متجلی است نظام و انقلاب اسلامی از گزند بلایای دشمنان در امان است.

عبدالملکی با اشاره به عملکرد رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس گفت: مشکلاتی که امروز به واسطه اقدامات دشمن و ضعف مدیریتی و کوتاهی‌های برخی مسوولان برای ملت و کشور به وجود آمده به هیچ عنوان از مشکلات کشور در دوران جنگ تحمیلی افزون و حادتر نیست؛ لذا همانطور که همت و غیرت رزمندگان منجر به شکست دشمن شد، امروز هم پیروی مسوولان از سیره رزمندگان و شهدا توام با تفکر انقلابی و روحیه جهادی باعث از بین رفتن بسیاری از نابسامانی‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار