جهاد اسلامی:

رژیم صهیونیستی بهای تعرض به مسجدالاقصی را خواهد پرداخت

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی مسئول ادامه تنش در قدس اشغالی در نتیجه تعرض‎های شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی است و بهای آن را نیز خواهد پرداخت.
کد خبر: ۳۴۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ - 02June 2019

رژیم صهیونیستی بهای تعرض به مسجدالاقصی را خواهد پرداختبه گزارش گروه بین‎الملل دفاع‎پرس به نقل از العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی مسئول ادامه تنش در قدس اشغالی در نتیجه تعرض‎های شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی است و بهای آن را نیز خواهد پرداخت.

این جنبش در بیانیه‌ای در واکنش به تعرض بیش از هزار شهرک‌نشین یهودی به مسجدالاقصی و حمله نیروهای پلیس صهیونیستی به نمازگزاران و معتکفین در این مسجد، تصریح کرد که این تجاوزات با هدف بر هم زدن عبادات و اعتکاف نمازگزاران فلسطینی در داخل این مسجد مبارک انجام می‌گیرد.

در این بیانیه آمده است که ساکنان قدس به ویژه نمازگزاران حق دارند از خود و مقدساتشان در برابر حملات و تجاوزات اشغالگران صهیونیست که هیچ احترامی برای انسانیت و اماکن مقدس قائل نیستند، دفاع کنند.

جهاد اسلامی افزود که این تجاوزات عزم ملت فلسطین برای دفاع از مسجد الاقصی و اعتکاف در آن را جزم‌تر می‌کند و فلسطینیان حاضرند همیشه در راه دفاع از قدس و مسجد الاقصی پیشقدم شده و جانفشانی کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها