مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

اسناد نقش جهاد سازندگی قزوین در دفاع مقدس جمع‌آوری شد

امیر «بهنام پیری» گفت: اسناد جهاد کشاورزی استان قزوین در دوران دفاع مقدس جمع آوری شده و پروژه جمع آوری خاطرات جهادگران نیز در آینده‌ای نزدیک به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۳۴۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ - 11June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، همزمان با فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی، مدیر حراست و معاون سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» دیدار کردند.

امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» در این دیدار ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: تجربیات سنگرسازان بی‌سنگر جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس به عنوان نمادی از ایثارگری و استقامت برای نسل امروز است و باید در این مسیر آثار و رشادت‌های این عزیزان را نشر دهیم.

این مسئول با اشاره به فرمایش امام (ره) ادامه داد: جهادگران به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی سنگرسازان بی سنگر بودند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در مقابل دشمن تا دندان مسلح رژیم بعثی عراق ایستادند.

وی افزود: اسناد جهاد کشاورزی استان قزوین در دوران دفاع مقدس جمع آوری شده و پروژه جمع آوری خاطرات جهادگران نیز در آینده‌ای نزدیک به اتمام می رسد.

در ادامه «جعفر صادقی» معاون مالی و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ضمن قدردانی از تعامل بسیار خوب اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین در جهت ترویج ایثارگری های شهدا و جانبازان این سازمان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: جهادگران سازمان در دوران دفاع مقدس در اولین نقطه خط مقدم و در برابر دشمنان ایستادند و امروز همان جهادگران در خط مقدم جبهه امنیت غذایی کشور قرار دارند تا آرامش و آسودگی خاطر را در سلامت مواد غذایی به مردم جامعه هدیه کنند.

وی ضمن قدردانی از اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین در خصوص جمع آوری اسناد جهادگران قزوینی تصریح کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک اسناد جهاد سازندگی قزوین در دوران دفاع مقدس برای بهره‌برداری عموم مردم به خصوص پژوهشگران منتشر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار