400 کتاب انتشارات نیستان صوتی می‌شوند

در مسیر تولید کتاب‌های صوتی، انتشارات کتاب نیستان تا یک سال دیگر، این تعداد عنوان را به 400 می‌رساند و همه کارهایی که ظرفیت صوتی شدن دارند، تولید و منتشر خواهند شد.
کد خبر: ۳۵۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ - 17June 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دیگر کسی نیست که نامی از کتاب صوتی نشنیده باشد و نشانی ازین مدیوم جدید کتابخوانی نگرفته باشد.

کتاب صوتی علاوه بر افزوده‌های هنری و جذابیت‌های شنیداری که بر نسخه کتاب چاپی دارد، مناسب‌ترین شیوه مطالعه برای زندگی امروز ماست. ترافیک‌ها، صف‌ها، سفرهای درون شهری و برون شهری، انتظارهای ناخواسته، همه فرصت‌های مرده ای است که با کتاب صوتی زنده و به بهترین شکل ساخته و استفاده می‌شود.

کتاب نیستان هم در مسیر باور به لزوم افزایش مسیرهای مطالعه و تسهیل شیوه‌های کتابخوانی و دسترسی به سلائق مختلف، به عرصه تولید کتاب صوتی ورود کرده و تا کنون بیش از 40 عنوان از کتاب‌های محبوب نیستان؛ صوتی شده‌اند.

آثاری مانند: «ماه به روایت آه»، «رفوزه‌ها»، «خاطرات حسنعلی خان مستوفی» و «حدیث قند» اثر مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد

«ازبه» و «ناصر ارمنی» اثر رضا امیرخانی

«نامیرا»، «غنیمت» و «دشت های سوزان» اثر صادق کرمیار

بیش از ده کتاب از مجموعه «برگزیدگان جایزه ا. هنری»

«سفر به گرای 270 درجه» اثر احمد دهقان

«هفت روز آخر» اثر محمدرضا بایرامی

«هندوی شیدا» اثر سعید تشکری

«پیاده روی در اتوبوس» اثر ساعد باقری

«تاوان کلمات» و «عذاب دوست داشتن» اثر عبدالجبار کاکایی

«پنجشنبه فیروزه ای» اثر سارا عرفانی

و «دیپلمات نامه»، «نفر هفتم»، «من یک لاک پشتم»، «شکوفایی شخصیت و روش های آن»، «آخرین شاهدان»، «حاء سین نون»، «به بلندای آن ردا» و... بسیاری دیگر.

در مسیر تولید کتاب‌های صوتی، انتشارات کتاب نیستان تا یک سال دیگر، این تعداد عنوان را به 400 می‌رساند و همه کارهایی که ظرفیت صوتی شدن دارند، تولید و منتشر خواهند شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها