برگزاری محفل انس رزمندگان تخریب لشکر 21 امام رضا (ع) در مشهد

نشست رزمندگان گردان تخریب لشکر 21 امام رضا (ع) با هدف گرامیداشت شهدای خرداد این گردان در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ - 19June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، محفل انس رزمندگان گردان تخریب لشکر 21 امام رضا (ع) با هدف بازخوانی نقش این گردان در انفجار جاده «جزیره مجنون» در اردیبهشت و خرداد 1367 و گرامیداشت شهدای غواص این مأموریت شهیدان «جلیل گندمکار» و «هادی جوادی» و همچنین بزرگداشت 5 شهید خرداد گردان تخریب امروز در حسینیه امام حسن مجتبی (ع) مشهد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، «عباس دانشور» از رزمندگان تخریبچی لشکر 21 امام رضا (ع) ضمن بیان چگونگی شهادت شهیدان «جوادی» و «گندمکار» ابراز داشت: اگر همه ما در زندگی فردی خود یکی از الگوهای دفاع مقدس را عملیاتی کنیم مطمئناً موفق خواهیم بود.

وی ادامه داد: مهمترین خصوصیت رفتاری شهدا عدم توجه به دنیا بود. آنها دنیا را پلی برای رسیدن به حیات ابدی و زندگی سعادتمندانه می‌­دانستند.

این رزمنده دفاع مقدس متذکر شد: اگر همین خصوصیت در زندگی فردی و اجتماعی پیاده کنیم پیشرفت و موفقیت ما را در دنیا و سعادت اخروی را به همراه خواهد داشت.

در ادامه این محفل صمیمی «حسین میرسعیدی» در خصوص حضور شهید «جلیل گندمکار» در لشکر 6 ویژه پاسداران و قرارگاه رمضان در سال 1366 خاطراتی را بیان کرد.

در پایان این نشست «حمید جهانگیر فیض آبادی» به بازخوانی نقش گردان تخریب لشکر 21 امام رضا (ع) در انفجار جاده «جزیره مجنون» پرداخت.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار