امام جمعه شهرستان بجنورد:

زندگینامه و فعالیت‌های شهید «چمران» باید به نسل جوان منتقل شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی گفت: شهید چمران برای انقلاب اسلامی تلاش‎های زیادی انجام داد، بنابراین باید از زندگی این شهید درس بگیریم و فعالیت‌هایش را به نسل جوان منتقل کنیم.
کد خبر: ۳۵۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ - 21June 2019

زندگی نامه و فعالیت‌های شهید «چمران» به نسل جوان منتقل شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، » امام جمعه شهرستان بجنورد در خطبه این هفته نماز جمعه با اشاره به هفته قوه قضاییه اظهار داشت: قوه قضائیه برای انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام داده است و امروز هم قوه قضاییه باید عملکرد خود را به گوش مردم برساند تا مردم از عملکردهای قوه قضائیه آگاه شوند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات خوب و امیدبخشی در قوه قضاییه انجام شده و یا در حال انجام است اما بهتر است روند طولانی مدت رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری کاهش یابد همچنین مردم نیز تا حد ممکن با صحبت کردن و صبر و شکیبایی مشکلات خود را رفع کنند تا دستگاه قضائی راحت تر و سریع تر بتواند به پرونده‌های مهم رسیدگی کند.

یعقوبی با بیان اینکه گران فروشان در این شرایط سخت اقتصادی به کشور ضربه می زنند، گفت: گران فروشان و محتکران در اقتصاد کشور نقش بسزایی دارند بنابراین از بازاریان و کسبه می خواهم انصاف داشته و به فکر مردم باشند چون گران‌فروشی به نوعی خیانت به مردم است.

امام جمه شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه نمی شود برای هر مغازه یک مامور تعزیرات گذاشت، تصریح کرد: همه ما باید برای خودمان مامور باطنی داشته باشیم و عدالت و انصاف را رعایت کنیم، حرام خواری هیچ برکتی در زندگی ندارد و بهترین راه کسب پول، داشتن انصاف و روزی حلال است.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: 31 خرداد سالگرد شهادت «مصطفی چمران» است؛ شهید چمران با اینکه به آمریکا رفت اما غرب زده نشد و به کشور خود ایران برگشت و برای انقلاب اسلامی تلاش های زیادی انجام داد، بنابراین باید از زندگی شهید چمران درس بگیریم و زندگینامه و فعالیت های این شهید بزرگوار در ایران و در کشورهای دیگر را به نسل جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار