سردار فتحی زاده:

دستاوردهای دفاع مقدس باید نهادینه شوند/ نیروی انتظامی آماده پاسخگویی به تهدیدات است

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: باید با نهادینه کردن دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس از مولفه‌هایی که باعث سرافرازی و پیروزی رزمندگان اسلام شده برای ادامه مسیر در این راه بهره‌مند شویم.
کد خبر: ۳۵۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ - 22June 2019

دستاوردهای دفاع مقدس باید نهادینه شوند/ نیروی انتظامی آماده تهدیدات استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محسن فتحی زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در ششمین جلسه نهضت خاطره‎گویی دوران دفاع مقدس که با حضور سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نیروی‌های مسلح به میزبانی ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: بایستی با نهادینه کردن دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس از مولفه‌هایی که باعث سرافرازی و پیروزی رزمندگان اسلام شده برای ادامه مسیر در این راه بهره‌مند شویم.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه تهدیدات همه روزه از سوی دشمنان در حال اجراست، تأکید کرد: مسئولیت‌های ناجا نیز به گونه‌ای باید تعبیه شود که بتواند برای پاسخگویی به این تهدیدات چه در نقاط صفر مرزی چه در مسیر‌ها، جاده‌ها و چه در عمق شهر‌ها و روستا‌ها آماده اجرای وظیفه باشد.

این مقام عالی انتظامی یادآور شد: رویکرد ناجا نیز با توجه به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا رویکردی تحولی است به گونه‌ای که همزمان با اجرای مأموریت‌های متنوع و گسترده بتواند رویکرد‌های تحولی را نیز پیگیری کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: امروزه به برکت حضور فرماندهان، مدیران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و با بهره مندی از تجربیات و دانش آنان، این عزیزان به راستی یار، یاور و پشتیبان نیروی انتظامی در اجرای مأموریت‌ها هستند.

وی در خاتمه افزود: برگزاری این جلسه موید این خواهد بود که ان شاء الله در راستای دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس گام‌های موثرتری برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار